استانها » البرز
کد خبر : 730639
یکشنبه - 12 خرداد 1398 - 20:04

مسابقات بین المللی ماراتن پارس به میزبانی البرز برگزار می شود

رئیس هیأت دو و میدانی استان البرز گفت: مسابقات بین المللی ماراتن پارس به میزبانی البرز در آذرماه سال جاری برگزار می شود.

مسابقات بین المللی ماراتن پارس به میزبانی البرز برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، محمد قلی مرادی، رئیس هیأت دو و میدانی استان البرز  با بیان اینکه البرز میزبان مسابقات بین المللی ماراتن جام پارس است، گفت: این دوره از رقابت ها در نیمه دوم سال جاری برگزار شده و پیش بینی می شود بیش از یک هزار و ۷۰۰ ورزشکار زن و مرد از ۲۰ کشور آسیایی و اروپایی در این مسابقات حضور دارند.

رئیس هیأت دو و میدانی استان البرز از برگزاری مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور در رد بزرگسالان با شرکت ورزشکاران سراسر کشور به میزبانی البرز خبر داد و اظهار کرد: این رقابت ها در آذرماه سال جاری برگزار می شود و سهمیه هر استان پنج ورزشکار است.

راه اندازی پیست تارتان در کرج

وی از راه اندازی پیست تارتان در مجموعه شریعتی کرج نیز خبر داد و گفت: با راه اندازی این پیست بخش عمده ای از مشکلات ورزش دو و میدانی استان در بخش زیرساختی برطرف می شود و علاوه بر ورزشکاران شهرستان کرج، علاقمندان به رشته دو و میدانی شهرستان های نظرآباد، ساوجبلاغ، اشتهارد و فردیس نیز می توانند از آن استفاده کنند.

مرادی با بیان اینکه این پیست در فضای پنج هزار متر مربعی ایجاد می شود، اظهار کرد: این فضا شامل پیست دو و میدانی، پرش با نیزه، چاله پرش طول، پرتاب دیسک، دایره پرتاب دیسک و پرتاب نیزه است.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/۱