استانها » البرز
کد خبر : 764288
پنجشنبه - 20 تیر 1398 - 00:03

مسابقات استعدادیابی رزمی کاران البرز برگزار می شود

نائب رئیس هیأت ورزش های رزمی استان البرز خبر داد: مسابقات ورزش های رزمی فردا پنج شنبه با هدف استعدادیابی رزمی کاران البرزی برگزار می شود.

مسابقات استعدادیابی رزمی کاران البرز برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، فریبا سردشتی، نائب رئیس هیأت ورزش های رزمی استان البرز گفت: نخستین دوره مسابقات هیأت رزمی استان در ۶ ماهه اول سال ۹۸ در تمامی سبک ها و رشته ها در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ویژه بانوان فردا ۲۰ تیر در شهرک وحدت برگزار می شود.

نائب رئیس هیأت ورزش های رزمی استان البرز ادامه داد: این مسابقات سالی دو تا سه بار برگزار می شود و این بار حدود ۲۰۰ رزمی کار البرزی در بخش مبارزه با یکدیگر به رقابت می پردازند و برگزیدگان این مرحله شناسایی و انتخاب می شوند تا در رقابت های کشوری از آن ها استفاده شود و ۲۸ تیرماه این مسابقات در بخش هنرهای فردی برگزار می شود.

سردشتی در خصوص فضای تمرین تیم نینجوتسو دختران استان البرز تصریح کرد: به دلیل اینکه انجام حرکات ورزشی نینجوتسو به فضایی با سقف بلند نیاز دارد تمرین های این تیم در پارک ها انجام شده و از این طریق این رشته به سایرین نیز معرفی می شود.

وی اذعان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز قصد اختصاص سالنی به این ورزش را داشت اما مطرح شد که سالن و فضا به اندازه کافی وجود دارد اما مناسب سازی های لازم صورت نگرفته است که در صورت مناسب سازی فضاهای مذکور تمرین های مربوطه در سالن ها انجام می شود.

انتهای پیام/م/۱۱۰۴/س/