استانها » اصفهان » تولیدی » خبر پوششی
کد خبر : 198352
پنجشنبه - 14 دی 1396 - 16:45

مسئولان با «گوش سپردن به فرمان ولایت» در رفع مشکلات مردم بکوشند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، حجت‌ الاسلام و المسلمین علی شیرازی روز پنجشنبه، در مراسم راهپیمایی محکومت نا آرامی های اخیر در اصفهان، تصریح کرد: مقاومت و ایستادگی مردم پای آرمان‌های انقلاب باعث حفظ نظام مقدس اسلامی، در مقاطع مختلف شده است. وی با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره در راه رهبری و دفاع […]

مسئولان با «گوش سپردن به فرمان ولایت» در رفع مشکلات مردم بکوشند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، حجت‌ الاسلام و المسلمین علی شیرازی روز پنجشنبه، در مراسم راهپیمایی محکومت نا آرامی های اخیر در اصفهان، تصریح کرد: مقاومت و ایستادگی مردم پای آرمان‌های انقلاب باعث حفظ نظام مقدس اسلامی، در مقاطع مختلف شده است.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره در راه رهبری و دفاع از ولی‌فقیه زمان استوار خواهد بود، اظهار کرد: به تمام دشمنان اعلام می‌کنیم با ارزش‌های ملت ایران حتی شوخی هم نکنید که در غیر این صورت نابودی خود را رقم خواهید کرد.

به گفته این مسئول در سپاه قدس، مردم انقلابی ما، با حضور خود در صحنه به آمریکا، کانادا، اسرائیل، انگلیس و رژیم سعودی اعلام کردند که اگر بخواهند در مقابل دین، ارزش‌ها و ‌آرمان‌های ملت ایران بایستند در مقابل همه دنیای آن‌ها می‌ایستیم و آنها را به خاک ذلت می‌نشانیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، خطاب به دشمنان نظام و انقلاب با بیان اینکه چشم‌هایتان را اگر باز کنید حضور ملت ایران را در صحنه‌های دفاع از نظام مشاهده می‌کنید، اضافه کرد: کسی نمی‌تواند به ارزش‌های دینی و انقلابی این مردم آسیب وارد کند و شک نکنید که تمامی این فتنه‌ها به ضرر خودتان تمام می شود.

حجت‌ الاسلام شیرازی، با تاکید بر اینکه دشمنان از همان روزهای ابتدایی انقلاب با ایجاد جنگ، قائله‌ و آشوب، ترور و تهاجم فرهنگی درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی بر آمدند، خاطر نشان کرد: تلاش دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی، هرگز به ثمر نرسیده و نخواهد رسید.
وی تاکید کرد: با وجود همه کارشکنی ها و تحریم هایی که دشمنان اعمال کرده اند به لطف خدا درخت انقلاب اسلامی ایران روز به روز پر ثمر تر می شود و این نظام الگوی بسیاری از کشورهای دنیا شده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس بابیان اینکه مردم ولایتمدار اصفهان همواره مدافع ولایت ‌فقیه بوده و خواهند بود، گفت: دشمن بداند نسل‌ های مختلف انقلاب در دفاع از ارزش ‌های دین و نظام تفاوتی با یکدیگر ندارند و مردم با همان صلابت و قدرتی که در دفاع مقدس در برابر دشمنان نظام ایستادگی کردند مقابل دشمنان خواهند ایستاد.
حجت‌ الاسلام شیرازی با بیان اینکه در فتنه سال ۸۸ برخی مسئولان با دشمنان نظام همراه شدند، چراکه فتنه‌انگیزی دشمنان را دعوا را بر سر انتخابات پنداشتند، ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، در آن سال‌ها برخی از مسئولان در امتحان الهی مردود شدند، ولی مردم از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدند.

وی با تاکید بر اینکه، ملت ایران همواره در راه دفاع از ولی ‌فقیه استوار ایستاده است، اظهار کرد:این ملت امروز آمده است به دشمن بگوید همانند شهید شاهسنایی پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم به خط انقلاب و ولایت فقیه آسیب برسد.

مردم اصفهان روز پنجشنبه با حضور پر شور خود در راهپیمایی وحدت انگیز، نا آرامی ها و فتنه انگیزی های عده ای فرصت طلب در کشور را محکوم کردند.

انتهای پیام/ش