اردستان » تولیدی » حمید فرخی » خبر پوششی » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 622170
جمعه - 5 بهمن 1397 - 16:26

مسئولان اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر انقلاب را پیگیری کنند

امام جمعه اردستان گفت: مسئولان اجرایی کشور در خصوص هزینه کرد از بیت المال دقت کنند، اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر انقلاب را پیگیری و با سودجویان و قاچاقچیان برخورد جدی داشته باشند.

مسئولان اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر انقلاب را پیگیری کنند

به گزارش پایگاه خبری ربیع حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در چند روز اخیر اظهار داشت: نباید از غافله علم در جهان عقب بمانیم که خدای نکرده دست نشانده استکبار نشویم.

وی افزود: مسئولان باید نسبت به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند در باب اقتصاد نقشه راه باید داشت و از اشرافی گری دوری کرد توجه ویژه داشته باشند، چه ضرورتی دارد مسئولان برای اجرا و افتتاح طرح ها با تعطیلی ده ها اداره و راه اندازی ده ها خودرو موجب اسراف و از بین بردن منابع دولتی شوند.

امام جمعه اردستان گفت: مسئولان اجرایی کشور در خصوص  هزینه کرد از بیت المال دقت کنند، اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر انقلاب را پیگیری و با سودجویان و قاچاقچیان برخورد کنند.

حجت الاسلام دهشیری با توجه به روز شمار انقلاب افزود: جوش و خروش مردم ایران در این دوران مثال زدنی است و در همین ایام بود که حضرت امام خمینی(ره) با ارسال بیانیه از مردم ایران تشکر کرده و آماده ورود به ایران شد.

دستاورد سیاسی یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است

وی ابراز داشت: یکی از دستاوردهایی که انقلاب اسلامی برای ملت ایران داشته، دستاورد سیاسی است، مردم ما روی پای خود ایستاده و خودشان مسئولان را انتخاب می کنند و آزادانه در تصمیم گیری ها شرکت دارند.

امام جمعه اردستان  ادامه داد: اگر مردم و مسئولان با هم متحد باشند از این گردنه مشکلات اقتصادی به راحتی عبور  خواهیم کرد.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: آن مسئولانی که پستی را اشغال کرده و در کار خود ضعف دارند باید بدانند روی خون شهیدان پا گذاشته اند.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به آزادی مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی وی ابراز داشت: آمریکایی ها درآشفتگی عجیبی به سر می برند و این آغاز راه نابودی آنهاست.