رسانه » هنر
کد خبر : 560721
شنبه - 17 آذر 1397 - 16:02

مرور فیلم‌های زنده‌یاد هادی اسلامی در تلویزیون

در بخش مرور پرونده کاری بازیگران، فیلم‌هایی از هنرمند فقید، هادی اسلامی در جدول پخش شبکه نمایش قرار گرفته است.

مرور فیلم‌های زنده‌یاد هادی اسلامی در تلویزیون

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، این هفته در بخش مرور پرونده کاری بازیگران، فیلم هایی از  هنرمند فقید، هادی اسلامی، در جدول پخش صحنه‌گران (مرور آثار) این شبکه قرار گرفته است.

این هنرمند در فیلم «سرب» مسعود کیمیایی، «خواستگاری»  مهدی فخیم‌زاده و همچنین چند سریال تلویزیونی از جمله «مرغ حق» در نقش شهید مدرس بازی کرده بود. «مرغ حق»، «مستاجر »، «اتوبوس»، «معما»، «طعمه»، « خواستگاری » و «سرب» آثاری هستند که با بازی این بازیگر، به ترتیب از شنبه ۱۷ تا جمعه ۲۳ آذر ماه ، ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می شوند.

هادی اسلامی، بازیگر تئاتر، سینماو  تلویزیون ایرانی بود. وی فعالیت هنری خود را از دوره دبیرستان شروع کرد. سپس در دانشکده تئاتر به تحصیل پرداخت و با مدرک فوق‌دیپلمِ این رشته، در سال ۱۳۴۲ فارغ‌التحصیل شد. در همان سال با بازی در نمایشنامه «روسری قرمز» به جرگه هنرمندان حرفه‌ای تئاتر پیوست. از زمان تحصیل در دبیرستان به بازیگری در تئاتر پرداخت و پس از اتمام تحصیلات متوسطه در سال ۱۳۴۶ نمایشنامه «زیرگذر لوطی صالح» را که خود او آن را نوشته بود به صحنه برد که با موفقیت فراوان روبرو شد.

در پی آن هادی اسلامی کار در تئاتر را با دلگرمی بیشتر ادامه داد تا پس از انقلاب اسلامی که در سال ۱۳۵۸ بازی در سینما را نیز شروع کرد. نخستین فیلمی که از او به نمایش درآمد «دست شیطان» نام داشت و پس از آن به کار بازیگری در سینما به‌طور مداوم ادامه داد.

انتهای پیام/