استانها » البرز
کد خبر : 555844
سه شنبه - 13 آذر 1397 - 15:13
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز:

مردم با حضور در راهپیمایی ۹ دی تلاش برای حفظ اتحاد در کشور را نشان می‌دهند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۹ دی مشت محکمی در دهان یاوه‌گویان خواهد بود، گفت: مردم با حضور در صحنه نشان می‌دهند نسبت به حوادث در جامعه آگاه هستند و تمام تلاش خود را برای حفظ اتحاد در کشور می‌کنند.

مردم با حضور در راهپیمایی ۹ دی تلاش برای حفظ اتحاد در کشور را نشان می‌دهند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، حجت‌الاسلام محمدحسین روحی‌یزدی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت نهم دی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سعی داریم با برگزاری این نشست‌ها به تقویت اجرای بزرگداشت حماسه ۹ دی بپردازیم.
وی افزود: با برگزاری هرچه باشکو‌ه‌تر حماسه ۹ دی می‌توانیم به اهمیت بصیرت افزایی تأکید داشته باشیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد: دشمن سعی دارد هرساله به ایجاد تفرقه و فتنه بپردازد و تمام سعی و تلاش خود را در این رابطه بکار می‌گیرد.
روحی‌یزدی خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۹ دی مشت محکمی در دهان یاوه‌گویان خواهد بود همانطور که تا کنون بوده است.
وی عنوان کرد: مردم با حضور در صحنه نشان می‌دهند نسبت به حوادث در جامعه آگاه هستند و تمام تلاش خود را برای حفظ اتحاد در کشور انجام خواهند داد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: مشکل فعلی جامعه مسئولانی هستند که وعده خود را محقق نمی‌کنند.
روحی‌یزدی یادآور شد: شرایط اقتصادی جامعه به شکلی است که دشمن انتظار دارد حضور مردم در راهپیمایی کمرنگ‌تراز گذشته باشد اما خواهیم دید مردم با بصیرت خود بار دیگر حماسه خواهند ساخت.
وی در پایان با اشاره به اینکه انتخابات مجلس در سال آینده انجام خواهد شد، تأکید کرد: باید بتوانیم بهره‌گیری مناسبی از این روز داشته باشیم.
انتهای پیام/و