استانها » تولیدی » خبر پوششی » گلستان » نادر کرمی
کد خبر : 552410
یکشنبه - 11 آذر 1397 - 16:13

مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مسابقات والیبال وزارت نیرو در گرگان برگزار شد

مراسم افتتاحیه مسابقات والیبال وزارت نیرو با حضور دبیر شورای ورزش وزارت نیرو ، رئیس انجمن والیبال وزارت نیرو ، مشاور استاندار در امور اهل سنت، نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و مدیران عامل صنعت آب و برق گلستان و ورزشکاران در سالن شهید گرزین گرگان برگزار شد.

مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مسابقات والیبال وزارت نیرو در گرگان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مراسم افتتاحیه مسابقات والیبال وزارت نیرو با حضور دبیر شورای ورزش وزارت نیرو، رئیس انجمن والیبال وزارت نیرو، مشاور استاندار در امور اهل سنت، نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و مدیران عامل صنعت آب و برق گلستان و ورزشکاران در سالن شهید گرزین گرگان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان ضمن خیر مقدم به مهمانان گفت: مسابقات والیبال وزارت نیرو از دهم تا پانزدهم آذرماه در گرگان برگزار می شود و بر اساس قرعه کشی صورت گرفته شده، گروه‌بندی مسابقات والیبال مشخص شد.

علی اکبر نصیری ادامه داد: بر اساس قرعه کشی، تیم‌های حاضر در مسابقات والیبال برادران وزارت نیرو، مقرر شد ۱۶ تیم  حاضر در این دوره رقابت ها، بازی های خود را در ۴ گروه ۴ تیمی در دو نوبت صبح برگزار کنند.

وی افزود: مراسم قرعه کشی مسابقات والیبال برادران وزارت نیرو  جمعه شب با حضور مالک حسین زاده دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو و همچنین داریوش عوض پور رئیس انجمن والیبال وزارت نیرو و دیگر اعضای این انجمن و همچنین مربیان و سرپرستان فنی تیم‌های حاضر در مسابقات، مدیران عامل صنعت اب و برق و اصحاب قلم برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را در مرحله مقدماتی شناختند.

وی گذری هم بر کسب رتبه برتر شرکت توزیع نیروی برق گلستان در جشنواره شهید رجایی زد و گفت: به حول قوه الهی و با پشتکار همکاران توزیع نیروی برق گلستان این شرکت توانست در بین۵۵  شرکت برق منطقه ای و توزیع در سراسر کشور رتبه اول را کسب نمود.

نصیری ادامه داد: این شرکت توانست در سالجاری در اقامه نماز رتبه اول همچنین و بر اساس شاخص ها و معیار های موجود توانستیم در ۲ سال پیاپی رتبه برتر جشنواره شهید رجایی در بین دستگاههای اجرایی استان کسب نماییم که از افتخارات شرکت می باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان درپایان آرزوی برگزاری مسابقات هرچه بهتر در این استان خواستار شد.

شایان ذکر است در ادامه دکتر تربتی نژاد نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و همچنین دکتر قره خانی نماینده مردم علی اباد در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخن پرداختند.