استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 893582
پنجشنبه - 7 آذر 1398 - 17:58
در ششمین جلسه شورای اداری؛

مدیر منطقه قم بر تشدید نظارت بر سوخت‌رسانی بدون وقفه در استان تأکید کرد

در ششمین جلسه شورای اداری و تدارکات منطقه که با حضور مدیر، معاونین و مسئولین واحدهای ستادی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم بعد از گذشت یک هفته از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت برگزار شد، بر تشدید نظارت و کنترل بر تمامی مجاری عرضه‌ سوخت استان تأکید شده و در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه قم بر تشدید نظارت بر سوخت‌رسانی بدون وقفه در استان تأکید کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،این جلسه به منظور ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در استان و افزایش کنترل و نظارت بر روند سوخت‌رسانی برگزار شد.

مدیر منطقه قم با تبریک سالروز ورود کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و نام‌گذاری این روز به نام روز “قم”، حرکت دشمنان و اغتشاش‌گران را در روزهای اخیر بر علیه جمهوری اسلامی ایران محکوم کرد.

محسن وزارتی با تشکر از زحمات تمامی مسئولین و کارکنان  واحدهای مختلف عملیاتی و ستادی در اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و سوخت‌رسانی بدون وقفه در استان قم، پیام تقدیر و تشکر مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی و استاندار را به کارکنان منطقه ابلاغ کرد.

وی با اشاره به اعزام تیم‌های کنترل و بازدید مجاری عرضه از اولین ساعات شروع طرح به صورت مستمر تا کنون، از مسئولین بخش‌های مختلف، خواست تا با تلاش و همت مضاعف در انجام وظائف محوله، رعایت دستورالعمل‌های جاری و صادره، ارائه گزارش مستمر و پیگیری کارهای جاری شده اهتمام ورزیده و با محبت، همدلی، هوشیاری، نظارت مستمر و مراقبت، در اداره امور با موفقیت عمل کنند.

در این جلسه رؤسای ناحیه مرکزی، تأمین و توزیع و مهندسی فرآوده‌ها، انبار نفت، روابط عمومی، سامانه هوشمند سوخت گزارش اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت را ارائه کردند. همچنین اطلاع‌رسانی اطلاعیه‌های صادره ستاد، بازدید، نظارت و کنترل مستمر و فوری همانند گذشته و با قوت بیش از پیش در مجاری عرضه، تأسیسات گاز مایع(فرگاز، ارساگاز و بوتان‌گاز) و مجاری عرضه سی‌ان‌جی استان در دستور کار واحدهای مجری قرار گرفت.