به گزارش پایگاه خبری ربیع،این جلسه به منظور ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در استان و افزایش کنترل و نظارت بر روند سوخت‌رسانی برگزار شد.

مدیر منطقه قم با تبریک سالروز ورود کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و نام‌گذاری این روز به نام روز “قم”، حرکت دشمنان و اغتشاش‌گران را در روزهای اخیر بر علیه جمهوری اسلامی ایران محکوم کرد.

محسن وزارتی با تشکر از زحمات تمامی مسئولین و کارکنان  واحدهای مختلف عملیاتی و ستادی در اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و سوخت‌رسانی بدون وقفه در استان قم، پیام تقدیر و تشکر مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی و استاندار را به کارکنان منطقه ابلاغ کرد.

وی با اشاره به اعزام تیم‌های کنترل و بازدید مجاری عرضه از اولین ساعات شروع طرح به صورت مستمر تا کنون، از مسئولین بخش‌های مختلف، خواست تا با تلاش و همت مضاعف در انجام وظائف محوله، رعایت دستورالعمل‌های جاری و صادره، ارائه گزارش مستمر و پیگیری کارهای جاری شده اهتمام ورزیده و با محبت، همدلی، هوشیاری، نظارت مستمر و مراقبت، در اداره امور با موفقیت عمل کنند.

در این جلسه رؤسای ناحیه مرکزی، تأمین و توزیع و مهندسی فرآوده‌ها، انبار نفت، روابط عمومی، سامانه هوشمند سوخت گزارش اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت را ارائه کردند. همچنین اطلاع‌رسانی اطلاعیه‌های صادره ستاد، بازدید، نظارت و کنترل مستمر و فوری همانند گذشته و با قوت بیش از پیش در مجاری عرضه، تأسیسات گاز مایع(فرگاز، ارساگاز و بوتان‌گاز) و مجاری عرضه سی‌ان‌جی استان در دستور کار واحدهای مجری قرار گرفت.