ابراهیم قربانی » تولیدی » خبر تنظیمی » شهرستان های اصفهان » کاشان
کد خبر : 935582
چهارشنبه - 16 بهمن 1398 - 12:43
مهدی بذرافشان

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری عنوان کرد ارزش ۴۱۰ میلیارد ریالی پروژه‌های دهه فجر مدیریت شهری کاشان

مهدی بذرافشان در برنامه رادیویی #صبح_سیلک، با اشاره به برگزاری ۱۶ هفته طرح چلچراغ توسعه در مناطق پنج‎گانه، از افتتاح بیش از ۱۰۵ پروژه به ارزش ریالی ۷۹ میلیارد تومان تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مهدی بذرافشان در برنامه رادیویی #صبح_سیلک، با اشاره به برگزاری ۱۶ هفته طرح چلچراغ توسعه در مناطق پنج‎گانه، از افتتاح بیش از ۱۰۵ پروژه به ارزش ریالی ۷۹ میلیارد تومان تاکنون خبر داد.
وی همچنین به ارزش ریالی ۴۱ میلیارد تومان پروژه‌‌های مختلف در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و از کلنگ زنی بزرگترین پارک شهری در بلوار الهیه و عملیات اجرایی بزرگترین پردیس فرهنگی کارگر و نیز سالن ورزشی شهرک خاتم الانبیاء و بهره‌برداری از پارکینگ مکانیزه جنب بیمارستان میلاد، زمین چمن مصنوعی پارک شهید روحی، بوستان کاشان مهر در شهرک خاتم الانبیا، انتقال خط لوله پسآب شهری به طول ۷ کیلومتر و…به عنوان برخی از این پروژه‌ها نام برد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری به ذکر پروژه‌های این ایام به تفکیک منطقه پرداخت و افزود: منطقه یک با ۱۷۰ میلیارد ریال، منطقه دو با ۳۳ میلیارد ریال، منطقه سه ۱۵ میلیارد ریال، منطقه چهار ۳۰ میلیارد ریال و منطقه پنج با ۵۳ میلیارد ریال در پروژه‌های دهه فجر سهیم هستند.

▫️بذرافشان همچنین از بهره‌برداری پروژه‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز به میزان ۸ میلیارد ریال، سازمان حمل و نقل بار مسافر با اعتبار بیش از ۲۵ میلیارد ریال و حوزه حمل و نقل و ترافیک ۱۵ میلیارد ریال در ایام پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

وی از اجرای آسفالت با بیش از ۹۰ میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر نیز خبر داد و بر عزم شهرداری کاشان برای رفع دغدغه‌های ضروری و دارای اولویت در این زمینه تأکید کرد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان همچنین رونمایی طرح دیدبان خدمت و پایگاه خبری به عنوان پروژه‌های حوزه مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری را متذکر شد.

بذرافشان با اشاره به رویکرد مدیریت مشارکتی در دوره جدید مدیریت شهری گفت: اجرای طرح معتمدین نواحی و محلات نمونه مشخص عزم شهرداری در این زمینه محسوب می‌شود اتفاقی که توانست کارآمدی طرح چلچراغ توسعه را تضمین بخشد.
وی تأکید کرد: باور ما این است که حضور معتمدین می‌تواند در پیشبرد اهداف عالی مدیریت شهری نقش بسزایی داشته باشد چنانکه بودجه شهرداری نیز با نظر مستقیم معتمدین تنظیم شده و نیازهای مردم از بطن محلات بیرون می‌آید.

بذرافشان در ادامه با اشاره به طرح استقبال از بهار گفت: پس از عهده‌دار شدن ریاست ستاد اجرای خدمات سفر توسط شهردار کاشان، مسئولین ستاد اجرایی مشخص شده و اعضای هر ۹ کمیته بر حسب وظایف ابلاغی، نسبت به انجام فعالیت‌ها و تمهیدات مورد نظر  اقدام کردند

وی، از آذین بندی شهر،تهیه و توزیع نقشه های گرشگری، ارائه اینترنت رایگان برای مسافران نوروزی، برپایی ایستگاه‌های پذیرش و خدمات مسافر و… به عنوان برخی از اقدامات در این زمینه نام برد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان همچنین ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی پروژه زیرگذر را یادآور شد و گفت: با مساعدت شورای اسلامی شهر این پروژه به نام سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین خواهد شد.