اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » شهرداری اصفهان
کد خبر : 702009
شنبه - 14 اردیبهشت 1398 - 16:11
نوروزی:

مدیریت مصرف آب در هر شرایطی ضروری است

شهردار اصفهان گفت: هنوز کمبود آب جبران نشده و زیرساخت‌های مورد نیاز برای تامین آب مورد نیاز تکمیل نیست، پس در هر شرایطی باید در مصرف بهینه آب توجه کنیم.

مدیریت مصرف آب در هر شرایطی ضروری است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز -شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۸- در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با توصیه به شهروندان در خصوص مصرف بهینه آب اظهارکرد: امسال همچون سال گذشته باید در مصرف آب مدیریت داشته باشیم، درست است که آب در زاینده رود جاری است و امیدواریم مستدام باشد، اما باید به این نکته توجه کرد که هنوز کمبود آب جبران نشده و زیرساخت‌های مورد نیاز برای تامین آب مورد نیاز تکمیل نیست، پس در هر شرایطی باید در مصرف بهینه آب توجه کنیم.

وی تصریح کرد: شهرداری اصفهان افتخار دارد به مناسبت روز «کار و کارگر» جشنی را به مدت پنج شب برای کارگران بخش خدمات شهری شهرداری از جمله کارگرانی که نظافت شهر و فضای سبز را بر عهده دارند، برگزار و در شهر رویاها میزبان آنها و خانواده آنها است که البته این جشن‌ها همچنان ادامه دارد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: از شهروندان اصفهانی می خواهم به احترام تلاش کارگران عزیز با فهم و درایت خود و با رعایت نظافت شهر، حفظ فضای سبز و… در کاهش آلام کارگران در محیط شهر موثر باشند.

وی با تاکید بر حفظ پاکیزگی شهر با همکاری شهروندان، تصریح کرد: هر زباله‌ای که به زمین انداخته می‌شود به ازای آن قامت انسانی برای جمع‌آوری آن خم می‌شود، بنابراین همه باید در حفظ زیبایی‌های شهر کمک کرده و تلاش کنیم شهر زیباتر و پاکیزه‌تر از همیشه مناسب برای زندگی باشد.

نوروزی پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان ماه «میهمانی خدا» که روح معنویت را در شهر نمایان می‌کند و زیبایی‌های زیادی دارد، تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد همه مردم از خیر و برکات و زیبایی‌های این ماه به خوبی بهره‌مند شوند.