آذربایجان شرقی » استانها » تولیدی » لیلا پاشائی
کد خبر : 896434
سه شنبه - 12 آذر 1398 - 12:21
به مناسبت بزرگداشت روز ملی آمار و برنامه ریزی؛

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی مورد تقدیر قرار گرفت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی به مناسبت بزرگداشت روز ملی آمار و برنامه ریزی از علیرضا ایمانلو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی مورد تقدیر قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری ربیع، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی به مناسبت بزرگداشت روز ملی آمار و برنامه ریزی از علیرضا ایمانلو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی قدردانی کرد.

در آئینی که به مناسبت بزرگداشت روز ملی آمار و برنامه ریزی در محل سالن کنفراس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برپا شده بود از مهندس علیرضا ایمانلو مدیرعامل موفق شرکت آب و فاضلاب استان به خاطر تعهد، همت عالی و همکاری ارزشمند وی و همچنین مجموعه همکاران با اهداء لوح سپاس، تشکر و قدردانی گردید. در قسمتی از این لوح آمده است:

جناب آقای مهندس ایمانلو

مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی

نظام آماری بی تردید اهمیت بالایی در توسعه و پیشرفت کشور دارد و نظام برنامه ریزی و تصمیم گیری کشور با بهره گیری از آمار تولید شده، مسئولیت سامان رخدادهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را در کنار دیگر دستگاههای مسئول انجام می‌دهد. بزرگداشت “روز ملی آمار و برنامه ریزی” فرصتی است مغتنم تا از تعهد و همت عالی جنابعالی و مجموعه همکارانتان تقدیر بعمل آید. به همین مناسبت، مراتب تشکر و قدردانی خود را از همکاری ارزشمند جنابعالی و آن دستگاه ابراز داشته و توفیق روزافزونتان را در خدمت به مردم شریف استان و کشور عزیزمان از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم. داود بهبودی، رئیس سازمان همچنین در این مراسم از مهندس الفقیه معاون برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی و تعدادی از کارشناسان آبفا از جمله یوسف زاده، عابدی و رشیدبنام با اهداء لوح جداگانه تجلیل بعمل آمد.