استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 877851
شنبه - 18 آبان 1398 - 17:25

مدیران در تأمین عوامل اجرایی انتخابات در بجنورد کوتاهی نکنند

سرپرست فرمانداری بجنورد با اشاره به در پیش روی بودن انتخابات اسفندماه گفت: مدیران بر اساس قانون موظف هستند تا نسبت به تأمین نیروی انسانی و تجهیزات نیازمند برگزاری انتخابات همکاری کنند.

مدیران در تأمین عوامل اجرایی انتخابات در بجنورد کوتاهی نکنند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس در بجنورد، ملک بهمن شیردل پیش از ظهر امروز در نشست شورای شهرستان بجنورد اظهار کرد: هر کارمند باید یک حامی نیازمند باشد و مسئولان کمیته امداد به اطلاع‌رسانی در این جلسه اکتفا نکنند و با رایزنی در ادارات این طرح را وسیع‌تر اجرایی کنند.

وی افزود: روستاها با کمبود آرد مواجه شده‌اند و با توجه به افزایش جمعیت از شرکت غله و سازمان صنعت، معدن و تجارت خواستار هرچه سریع‌تر سهمیه آرد  در روستاها هستیم.

سرپرست فرمانداری بجنورد خاطرنشان کرد: ۳۸ روستای استان کمبود آب شُرب را دارند و با توجه به گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی، این مسئله درشان مردم و مسئولان نیست.

شیردل عنوان کرد: مسئولان مربوطه هرچه زودتر برای رفع مشکل آب شُرب در روستاها نهایت تلاش خود را انجام دهند.

سرپرست فرمانداری بجنورد گفت: از شهرداری تقاضا دارم نسبت به‌رایگان کردن حمل‌ونقل شهری قشر روشن‌دلان اهتمام جدی داشته باشد و باید مناسب‌سازی معابر و ادارات باید تدبیر اساسی شود.

وی در انتها تصریح کرد: انتخابات، آبروی نظام و زمانی به انتخابات نمانده است و بر اساس ماده ۱۱ قانون انتخابات، تمام مدیران موظف به لحاظ تأمین نیروی انسانی و تجهیزات هستند و نهایت همکاری را با فرمانداری داشته باشند.

انتهای پیام/