به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد ، محمدعلی شجاعی صبح امروز در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با گلایه نسبت به مدیرانی که تغییر روش نمی‌دهند اظهار کرد: شرایط کشور ویژه است و در سخنرانی‌ها مختلف توسط مدیران مسئولان بیان می‌شود و مدیران باید کار حساس ویژه انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: این کارگروه با علم به شرایط ویژه کشور تشکیل‌شده تا مشکل سرمایه‌گذاران کاهش پیدا کند.

استاندار خراسان شمالی با تأکید بر کار در سقف اختیارات قانونی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ادامه داد: این‌چنین کارگروهی در ارگان‌های مختلف تشکیل می‌شود تا همه در جریان حمایت از سرمایه‌گذاران باشد.

وی حضور فرمانداران در این جلسه را در خصوص اطلاع از جزییات مشکلات پروژه‌های مربوط به شهرستان‌ها عنوان کرد و افزود: فرمانداران باید برای حل مشکلات وارد کار شوند و پیگیر امور باشد.

رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان شمالی عمل به تعهدات طرفین را حائز اهمیت برای اجرا مصوبات عنوان کرد و گفت: اگر بخش خصوصی به تعهدات خود عمل نکند پرونده از جریان خارج می‌شود اما تولید از جریان نباید بیفتد.

وی در بخش دیگری از جلسه بر ارتقا کیفیت و کمیت تولید تأکید کرد و ادامه داد: با نگاه مساعد نسبت به قانون باید کار بخش خصوصی انجام شود و پرونده‌هایی ازجمله مالیات و در استان جمع شود.

در این جلسه تعدادی از پرونده‌های فعالین اقتصادی بخش‌های خصوصی با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی بررسی و دستورات اجرایی لازم برای کاهش مشکلات آنها صادر شود.

انتهای پیام/