استانها » البرز
کد خبر : 727890
پنجشنبه - 9 خرداد 1398 - 14:20

مدیرانی که قصد شرکت در انتخابات را دارند ظرف ۷ روز آتی استعفا دهند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از ضرب العجل هفت روزه استعفاء برای مدیرانی که قصد شرکت در انتخابات را دارند خبر داد.

مدیرانی که قصد شرکت در انتخابات را دارند ظرف ۷ روز آتی استعفا دهند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، سعید ناجی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز امروز  گفت: طبق قوانین اعلام شده مدیرانی که قصد شرکت در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی را دارند موظف هستند ظرف هفت روز آتی استعفای خود را اعلام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز دهم خرداد ماه را آغاز زمان استعفاء برشمرد و بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی در تاریخ ۱۰ آذرماه سال ۹۸ همزمان با سراسر کشور می توانند برای شرکت در انتخابات ثبت نام کنند.

ناجی اعلام کرد: طبق دوره های گذشته که استان البرز برگزار کننده انتخابات بود دو حوزه انتخابیه در استان تعریف شده است.

وی فرمانداری های هر شهرستان را مسؤول برگزاری انتخابات خواند و گفت: انتظار می رود روند اجرای انتخابات به دور از هرگونه جناح گیری های سیاسی صورت گیرد؛ موضع گیری خارج از قوانین فرمانداری ها در انتخابات قابل قبول نیست.

این مقام مسؤول یادآور شد: امید آن می رود با اجرای صحیح قوانین و طی کردن روند انتخابات با نظم و ترتیب تعریف شده مردم بار دیگر پای صندوق های رأی بیایند و حماسه جدیدی را رقم بزنند.

لازم به ذکر است انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دو دور به تاریخ‌ های ۲ اسفند ۱۳۹۸ و اردیبهشت ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد؛ اولین انتخابات میان‌دوره‌ ای برای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری نیز به صورت همزمان برگزار می شود.

انتهای پیام/م/۱۱۰۲/س/۳