استانها » تولیدی » خبر دریافتی » سمیرا قادری ندیب » همدان
کد خبر : 1026233
جمعه - 12 اسفند 1401 - 23:37

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با خانواده شهید معظم محمد زنگنه نجفی دیدار کرد

محبی نظر اظهارکرد: صبر، صلابت و بصیرت خانواده معظم شهیدان، با تأسی از اولین شهیده راه ولایت حضرت ام ابیها(س)، بهترین نمونه عملی الگوی اخلاق و معنویت اسلامی در جامعه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با خانواده شهید معظم محمد زنگنه نجفی دیدار کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز همدان،‌ به رسم چهارشنبه های شهدایی، مدیرعامل و اعضای شورای فرهنگی شرکت گاز استان همدان در راستای اجرای طرح سپاس با حضور در منزل شهید معظم محمد زنگنه نجفی از خانواده ایشان تقدیر و تجلیل کردند.

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان در این دیدار گفت: دیدار با خانواده شهدا افتخاری برای مجموعه شرکت گاز استان است و یادآور وظیفه خطیر در خدمت رسانی صادقانه به مردم و حفظ خون شهدا می باشد.

محمد صادق محبی نظر اظهار داشت: عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی ما مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است و به همین علت ما به عنوان خادمان مردم، خود را موظف به حضور در کنار خانواده این عزیزان برای تقدیر از جانفشانی این بزرگواران می دانیم.

وی با تاکید بر حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه اسلامی بیان کرد: امروز خانواده معظم شهدا با دلهایی سرشار از ایمان ثابت کرده اند که در راه ارزشهای اسلامی می بایست دین خود را ادا نمود و مسئولان نیز بایستی در این مسیر ، شأن خانواده معظم شهدا را حفظ کنند.

این مقام مسئول تاکید بر اینکه دوران دفاع مقدس یک حادثه بزرگ در تاریخ معاصر ما محسوب می شود و گذشته و آینده ای را رقم می زند، اظهار کرد: در ۲۰۰ سال تاریخ ایران هر جنگی که اتفاق افتاده قطعه ای از سرزمین مان به غارت رفته اما در هشت سال دفاع مقدس وجبی از خاک ما به دست دشمن بعثی نیفتاد که نشان از شجاعت تمام عیار شهدا دارد.

دکتر محبی نظر افزود: صبر، صلابت و بصیرت خانواده معظم شهیدان، با تأسی از اولین شهیده راه ولایت حضرت ام ابیها(س)، بهترین نمونه عملی الگوی اخلاق و معنویت اسلامی در جامعه است که باید به نحو مقتضی و متناسب با شرایط فعلی جامعه و با ابزارهای بروز در راستای مبارزه  با جنگ نرم دشمن، اطلاع‌رسانی شده و اشاعه یابد.

دراین دیدار صمیمی؛ ضمن گرامیداشت یاد و نام این شهید والامقام از خانواده محترم ایشان تقدیر و تجلیل بعمل آمد.