حج و زیارت و وقف » فرهنگ و هنر
کد خبر : 663781
جمعه - 17 اسفند 1397 - 16:09
همزمان با ولادت امام محمد باقر (ع)

محفل انس با قرآن در آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود

همزمان با شام میلاد امام محمد باقر (ع) محفل انس با قرآن با حضور اعضای طرح ندای ملکوت جمعه ۱۷ اسفندماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلای آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن در آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس؛ همزمان با شام میلاد امام محمد باقر (ع) به همت مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) محفل انس با قرآن کریم، با حضور اعضاء طرح ندای ملکوت جمعه ۱۷ اسفندماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلای آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

در این مراسم معنوی که با اجرای خادم القرآن عباس سلیمی همراه خواهد بود، محمدرضا طاهری قاری نوجوان و مهدی عادلی قاری ممتاز و بین المللی کشورمان آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت می‌کنند و گروه همخوانی سبیل الرشاد نیز به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

این محفل نورانی با حضور اعضاء طرح ندای ملکوت که در طول سال به اجرای برنامه های اذانگاهی آستان مقدس پرداخته اند همراه خواهد بود.

یادآور می‌ شود، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان قرآن کریم به صورت هفتگی همراه با اجرای مسابقه و اهداء هدایای متبرک به قید قرعه در مصلای آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه‌السّلام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/