استانها » البرز
کد خبر : 721496
چهارشنبه - 1 خرداد 1398 - 20:17

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی البرز اعمال می شود

رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد و گفت: تردد موتورسیکلت، تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس تا ساعت ۶ عصر هفتم خرداد ماه ممنوع خواهد بود.

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی البرز اعمال می شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، سرهنگ رضا گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز  از اجرای محدودیت های ترافیکی با هدف تأمین نظم و امنیت در جاده ها و محورهای مواصلاتی البرز خبر داد و گفت: از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه یکم خرداد تا ساعت ۶ عصر روز شنبه هفتم خرداد ماه، تردد موتورسیکلت، تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان البرز بیان کرد: تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز دوشنبه (۶ خرداد ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز دوشنبه ۶ خرداد ماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ( اول خرداد ماه ) و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج شنبه، جمعه و دوشنبه (دوم، سوم و ۶ خرداد ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه سوم خرداد ماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/۱