استانها » البرز
کد خبر : 711658
دوشنبه - 23 اردیبهشت 1398 - 20:40

مجموعه ورزشی انقلاب کرج یک سرمایه ملی است

مدیر گروه و استاد تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کرج گفت: مجموعه ورزشی انقلاب کرج یکی از برترین ورزشگاه های کشور و به نوعی یک سرمایه ملی محسوب می شود.

مجموعه ورزشی انقلاب کرج یک سرمایه ملی است

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، دکتر فرخ کیا، مدیر گروه و استاد تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کرج به همراه دانشجویان رشته علوم ورزشی این دانشگاه امروز از مجموعه ورزشی انقلاب کرج بازدید کردند و در جریان روند احداث اماکن مربوطه و نگهداری از آن ها قرار گرفتند.

مدیر گروه و استاد تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کرج در این بازدید استادیوم انقلاب کرج را یکی از برترین ورزشگاه های کشور عنوان کرد و گفت: لازم است وزارت ورزش و جوانان نگاه و توجه ویژه ای به استان البرز داشته باشد.

وی با تأکید بر لزوم توزیع عادلانه منابع مالی با توجه به روند انجام پروژه های عمرانی اظهار کرد: استعدادهای بیشماری در تمام رشته های ورزشی در سطح استان البرز وجود دارند که نیازمند حمایت و توجه مسؤولین هستند.

کیا ادامه داد: یکی از عوامل مؤثر در رشد استعدادها، داشتن اماکن ورزشی مناسب و استاندارد است که این امر جز با شناسایی شاخص ها و استانداردهای ایمنی و نگاه ویژه مسؤولین به ورزش و اماکن مربوط به آن میسر نمی شود.

دانشجویان رشته علوم ورزشی دانشگاه پیام نور کرج از تمرینات ملی پوش پرتاب دیسک پاره المپیکی و نیز تیم ملی شمشیربازی بانوان بازدید کردند.

شایان ذکر است در جریان این بازدید تفاهم نامه همکاری فی ما بین گروه تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کرج و مدیریت مجموعه ورزشی انقلاب به منظور توسعه زمینه های همکاری آموزشی، پژوهشی و ورزشی و نیز استفاده بهینه از ظرفیت های موجود منعقد شد.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/۱