استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 771478
پنجشنبه - 27 تیر 1398 - 10:04

ماهانه بیش از ۵۰ هزار نفر از خدمات پارکسوار شمالی بهره‌مند می‌شوند

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به استقرار چندین شرکت حمل‌ و نقلی در پایانه پارکسوار شمالی، گفت: ماهانه بیش از ۵۰ هزار نفر از خدمات این پارکسوار بهره‌مند می‌شوند.

ماهانه بیش از ۵۰ هزار نفر از خدمات پارکسوار شمالی بهره‌مند می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری ربیع،رضا پوریافر با اشاره به فعالیت ۶ پایانه و پارکسوار در سطح شهر، اظهار داشت: پایانه‌های مرکزی، فدک، ۷۲ تن، پارکسوار شمالی، سه‌راه خرمشهر و ولیعصر(عج)، ۶ پایانه اصلی فعال شهر قم هستند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به استقرار چندین شرکت حمل‌ و نقلی در پایانه پارکسوار شمالی، ابراز کرد: این پایانه با مساحت ۶۷ هزار مترمربع در بستر رودخانه واقع‌ شده و بیشتر حالت پارکسوار دارد.

پوریافر با اشاره به ممنوعیت پارک اتوبوس در اطراف حرم مطهر، گفت:  اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه انجام‌ شده و رانندگان به سمت پارکسوار شمالی جهت پارک اتوبوس هدایت می‌شوند.

وی با بیان اینکه خدمات ارائه‌شده در این پارکسوار به‌صورت شبانه‌روزی است، خاطرنشان کرد: در کنار پارکسوار، به‌منظور انتقال زائرین به حرم مطهر حضرت معصومه(س) ایستگاه اتوبوس درون‌شهری مستقر است.

به گفته مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ماهانه بیش از  ۵۰ هزار زائر و مسافر از خدمات پارکسوار شمالی بهره‌مند می‌شوند.