تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 377576
دوشنبه - 15 مرداد 1397 - 15:39

ماشین حسابی جذاب و نمادین برای امورگرافیکی و بازی

حتما شما نیز در دوران مدرسه سر زنگهای ریاضی و جبر نیاز به یک ماشین حساب گرافیکی را حس کرده اند.

ماشین حسابی جذاب و نمادین  برای امورگرافیکی و بازی

به گزارش پایگاه خبری ربیع،اما ماشین حسابی که تصویر آن را میبینید، با دیگر ماشین حسابها حداقل از نظر ظاهر تفاوتهای زیادی دارد. رنگ رزگلد یا صورتی طلایی را اپل به لیست رنگهای محصولات فناوری آورد، و در حال حاضر شما می توانید آن را در قالب ماشین حساب TI-84 Plus CE در دست بچه های بازیگوش کلاس نیز به زودی ببینید.

زمان بندی انتشار این محصول بسیار مناسب بوده است، به طوری که دانش آموزان می توانند در هنگام بازگشت به مدرسه این ماشین حساب را نیز در لیست کالاهای مورد علاقه خود بگذارند. آمازون این محصول را به قیمت ۱۱۹ دلار ارائه می کند در حالیکه شاید یک ماشین حساب گرافیکی را باید ۱۵۰ دلار بخرید، آن هم نه این رنگی! این رنگ جدید براق مطمئنا بیش از گزینه های کلاسیک سیاه، آبی یا خاکستری  فروش خواهد کرد.

این ماشین حساب دارای یک صفحه نمایش ۲.۸ اینچی با پس زمینه ۲.۸ اینچی با وضوح ۲۴۰ در ۳۲۰ می باشد. همچنین آن دارای ۱۵۴ کیلوبایت رم و ۳ مگابایت ROM است که تجربه سریعتری در اختیار کاربران قرار می دهد. طراحی باریک ۰.۸ اینچی، سبب کاهش وزن این محصول نیز شده است و آن تنها ۱۴.۱ اونس وزن دارد. باطری این ماشین حساب یک باطری لیتیوم یونی قابل شارژ مجدد است که از طریق کابل USB نیز میتوان آن را شارژ کرد.

دیگر از روزهایی که ماشین حسابها صفحه سیاه و سفید داشتند گذشته است، یکی از نکات جذاب این ماشین حساب صفحه رنگی آن است که می تواند نمودارهای رنگی را با جذابیت هر چه تمام تر به شما نشان دهد.

می توان برنامه های آموزشی متمرکز شده از پیش بارگزاری شده همانند Mathprint، Cellsheet و Cabri Jr را در کنار دیگر دیگر عملیات ضرب، تفریق، تقسیم و جمع را همراه با نمودارهای دوگانه و فرمول های درجه دوم اداره می کند. همچنین می توانید همانگونه که بازی های را روی آیفون و گوشی اندروید خود بازی کنید، بر روی این ماشین گرافیکی نیز بازی کنید.

بازی ها به راحتی می توانند توسط ارتباط با مک یا PC با کابل USB نصب شده و اجرا شوند. بازی هایی از قبیل ماریو، تتریس، پک من و… را می توانید بر روی این مدل ها اجرا کنید. این ماشین حساب دارای سیستم عامل نسخه ۵.۴ اختصاصی است که در آینده احتمالا اپدیت هایی را برای استفاده آسان تر از ان شاهد خواهیم بود.