به گزارش پایگاه خبری ربیع، بازی موبایلی A 13 DAYS OF LIFE عنوانی بسیار هیجان انگیز است که توسط استودیوی THIRTEEN DAYS برای سیستم عامل اندروید توسعه پیدا کرده و در استور های رسمی گوگل و غیر رسمی طرفداران بسیار زیادی دارند . این بازی مهیج و ماجراجویی با قیمت ۱.۵ دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد و در مدت تقریباً کوتاه توانسته است نام خود را به عنوان یکی از برترین بازی های دو بعدی بر سر زبان ها بیندازد. این بازی که هزاران بار توسط کاربران دریافت شده است بسیار محبوب درسبک بازی های دو بعدی است و حجمی بسیار کم دارد.

بازی A 13 DAYS OF LIFE از معدود بازی هایی است که در این زمینه داستان بسیار خوبی را روایت می کند و داستان کلی این بازی در مورد یک جوتن به نام مارک است که به نظر از افسردگی بسیار شدیدی رنج می برد که پس از فوت خانواده اش بسیار تنها شده و تصمیم می گیرد محیط زندگی خود را رها کرده و به ماجراجویی هایی دست بزند و به همین دلیل وارد یک شهر می شود که داستان هایی برایش رقم می خورد و بسیار داستان قدرتمندی را روایت می کند.

بازی بسیار زیبا A 13 DAYS OF LIFE یک ویژگی بسیار خوب دارد و آن هم  کنترلرهای لمسی خوب و استفاده از دیالوگ هایی فوق العاده است که حس خوبی از بازی را برای کاربران القاء می کند. این بازی به طور کامل تمام نیاز های یک گیمر را در نظر گرفته است .

مارک از زادگاه خود مسافرت می کند و به شهری که از آن به نام Sallen Town نام برد می شود می رود و باید کاربر به عنوان مارک زندگی خود را آغاز کند و حال باید کاربران این موضوع را حس کند که جای وی قرار گرفته خواهد شد. با این تفاسیر باید کنترل و هدایت مارک را با انگیزه های بسیار زیاد آغاز کرد و به ادامه زندگی و ماجراجویی های این شخص پرداخت. این بازی بسیار جالب است برای افرادی که علاقه دارند به آموزش  زبان انگلیسی نیز بپردازند صحبت های مارک در طول بازی بسیار نزدیک به صحبت های عامیانه است و کاربران می توانند آن را درک کنند. با این تفاسیر اگر به بازی های ماجراجویی که تلخی ها و ناراحتی های بسیاری همراه است علاقه دارید عنوان یاد شده می  تواند یک بازی بسیار خوب برایتان باشد.