استانها » البرز
کد خبر : 761744
دوشنبه - 17 تیر 1398 - 12:53

لکه صنعتی داشلیجه شناسنامه دار می شود

استاندار البرز گفت: مقرر شده لکه صنعتی داشلیجه نیز مانند لکه صنعتی ماهدشت تعیین تکلیف و شناسنامه دار شود.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز صبح امروز در جلسه کارگروه زیربنایی گفت: لکه صنعتی داشلیجه بین شهرستان های فردیس و کرج قرار گرفته و زیبادشت نام دارد و در این لکه که مساحت آن ۳۷ هکتار است بیش از ۴۷ واحد تولیدی و صنعتی فعال هستند.

استاندار البرز افزود: در این لکه صنعتی که حدود ۹۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند، واحدهای تولیدی بزرگی مستقر هستند؛ در دو هفته اخیر طی برنامه ریزی ها و بازدیدهای صورت گرفته، مقرر شد این منطقه نیز مانند لکه صنعتی ماهدشت تعیین تکلیف و شناسنامه دار شود تا صنعتگران و تولیدکنندگان مستقر در آن بتوانند از تسهیلات لازم برای رونق و توسعه فعالیت خود برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه تیم اقتصادی البرز تمامی امکانات را برای رونق تولید در این منطقه فراهم می کند، عنوان کرد: تبدیل لکه صنعتی داشلیجه به ناحیه صنعتی در کارگروه زیربنایی مصوب شده و در کمترین زمان ممکن در شورای توسعه استان مطرح می شود. این منطقه به طور قطع پیوست و الزامات زیست محیطی را خواهد داشت؛ طی مذاکراتی با مقامات ملی در خصوص تصویب این ناحیه قول مساعد شرکت شهرک های صنعتی ایران را برای تحقق این امر دریافت کردیم.

انتهای پیام/د/۱۱۰۲/س/