تازه های تکنولوژی » دوربین » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 213541
چهارشنبه - 4 بهمن 1396 - 15:21

لپ تاپ های دانش آموزی مجهز به ویندوز ۱۰ با قیمت ۲۰۰ دلار معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،مایکروسافت برای مبارزه با کروم بوک ها از محصولات جدیدی رونمایی کرد. لپ تاپ های با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار و کامپیوترهای تبدیل پذیر با حداکثر قیمت ۳۰۰ دلار این دستگاه ها را تشکیل می دهند. این محصولات دارای سیستم عامل ویندوز ۱۰ بوده و از برنامه های رایگان آموزشی برای کمک […]

لپ تاپ های دانش آموزی مجهز به ویندوز ۱۰ با قیمت ۲۰۰ دلار معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،مایکروسافت برای مبارزه با کروم بوک ها از محصولات جدیدی رونمایی کرد. لپ تاپ های با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار و کامپیوترهای تبدیل پذیر با حداکثر قیمت ۳۰۰ دلار این دستگاه ها را تشکیل می دهند. این محصولات دارای سیستم عامل ویندوز ۱۰ بوده و از برنامه های رایگان آموزشی برای کمک به دانش آموزان بهره می برند.

شرکت لنوو لپ تاپ های دانش آموزی خود را معرفی کرد. لنوو ۱۰۰e با قیمت ۱۹۰ دلار در اختیار خریدارن قرار می گیرد. قدرت این دستگاه را پردازنده سلرون اینتل تامین می کند. لنوو علاوه بر این محصول از دستگاه تبدیل پذیر ۳۰۰e خود با قابلیت پشتیبانی ار قلم نیز رونمایی کرد.

دو محصول دیگر با نام های Trigono V401 و قابلیت پشتیبانی از لمس و قلم به قیمت ۳۰۰ دلار و مدل Classmate Leap T303 نیز با پشتیبانی از ویندوز Hello و قیمت ۲۰۰ دلار نیز معرفی شدند. مدل Trigono V401 محصولی تبدیل پذیر است.

شرکت اچ پی نیز به جمع تولیدکنندگان لپ تاپ های دانش آموزی پیوسته است. محصول این شرکت با نام اچ پی استریم ۱۱ پرو G4 EE دارای نمایشگر با رزولوشن اچ دی است. دیگر مشخصات این لپ تاپ را ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC تشکیل می دهند.

به نظر می رسد نرم افزارهای مورد استفاده در این محصولات ارزشی برابر با ۲۰۰ دلار دارند. برخی از این دستگاه ها به سیستم عامل ویندوز ۱۰ و برخی نیز به نسخه S این سیستم عامل مجهز شده اند.

مایکروسافت برای توسعه ابزارهای دیجیتالی جهت کمک به یادگیری دانش آموزان با کمپانی های مختلفی همکاری می کند. برخی ابزارهای پیشنهادی این شرکت شامل هدست واقعیت ترکیبی ۳۰۰ دلاری وهولولنز است.