فناوری و ارتباطات » لپ تاب
کد خبر : 600572
یکشنبه - 16 دی 1397 - 19:24

لپ تاپ جدید سری Dell latitude: طول عمر فوق العاده باتری و وزن سبک؟!

در نمایشگاه CES 2019، شرکت Dell نیز برنامه هایی دارد و قرار است آپدیتی برای سری latitude 7000 به نام مدل ۷۴۰۰ ارائه کند و در آن آپدیت های جذابی را ارائه کرده است که منجر به فشرده شدن بالقوه این لپ تاپ شود.

لپ تاپ جدید سری Dell latitude: طول عمر فوق العاده باتری و وزن سبک؟!

به گزارش پایگاه خبری ربیع،در نمایشگاه CES 2019، شرکت Dell نیز برنامه هایی دارد و قرار است آپدیتی برای سری latitude 7000 به نام مدل ۷۴۰۰ ارائه کند و در آن آپدیت های جذابی را ارائه کرده است که منجر به فشرده شدن بالقوه این لپ تاپ شود.

این لپ تاپ معرفی شده در نمایشگاه CES 2019 پیش چشم علاقه مندان قرار خواهد گرفت. شاید لپ تاپ های XPS اخیر این برند بیشتر از دیگر سری ها مطرح و مشهور باشند، اما دل با ارائه این مدل جدید و به روز شده از سری Latitude 7000 به دنبال ری برندینگ این مجموعه است.

Dell Latitude

طراحی و شکل ظاهری

در نگاه کلی اولیه از این لپ تاپ به طراحی مشکی و بدنه آلومینیومی می رسیم که باریک تر بوده و وزنی کمتر از ۱.۳ کیلوگرم خواهد داشت. گوشه های این لپ تاپ جذاب و تراش خورده هستند و حس خوبی هنگام کار به کاربر می دهند. طراحی ۳۶۰ درجه این لپ تاپ بسیار شبیه به مدل ۷۳۹۰ است.

وزن سبک و قیمت لاکچری

لپ تاپ ۱۴ اینچی Dell در این مدل به گونه ای طراحی شده است که دارای وزن سبک تری نسبت به مدل ۱۳.۳ اینچی است. دل ادعا کرده است که حدود ۲۵ % کاهش در حجم طراحی کلی این لپ تاپ داشته است که این موضوع موجب کاهش وزن کلی این لپ تاپ شده است. لبه های لپ تاپ دارای برش آلومینیومی CNC بوده و به لاکچری بودن و گران قیمت تر شدن لپ تاپ کمک کرده است. قیمت این لپ تاپ ۱۶۰۰ دلار است.

در بالای لپ تاپ گزینه ای برای وب کم Windows Hello IR وجود دارد که می تواند ویژگی های تشخیص چهره سه بعدی را برای امنیت بخشی بیشتر به لپ تاپ اضافه کند، بدون اینکه نیاز به پسوردهای پیچیده داشته باشید.

Dell Latitude

ظرفیت باتری بالا

این سری از لپ تاپ های دل، دارای حداکثر ظرفیت ۷۸ وات ساعتی هستند که بسیار رقم چشمگیری است. در واقع دل ارتقا قدرتی در ظرفیت لپ تاپ از ۴۵ وات ساعتی مدل ۷۳۹۰ به ۷۸ وات ساعتی شکل داده که در نوع خود چشمگیر است. هنوز مشخص نیست که این افزایش ظرفیت چه میزان روی وزن این لپ تاپ اثر گذاشته است، اما بهرحال دلیل خوبی در گزینه های خرید این سری است. طبق گفته Dell، این باتری ها مجهز به فناوری شارژ سریع هستند و تا ۲۴ ساعت می توانند مورد استفاده مداوم قرار گیرند.  در زیر دیگر مشخصات فنی این لپ تاپ را می بینید.

مشخصات فنی:

  • سی پی یو چهار هسته ای نسل هشتم اینتل
  • رم ۱۶ گیگابایت LPDDR3
  • کارت گرافیک اینتل UHD Graphics 620
  • صفحه نمایش ۱۴ اینچی با نسبت ۱۶:۹ به همراه قلم فعال
  • حافظه ذخیره سازی ۲ ترابایت
  • باتری ۵۲ تا ۷۸ وات ساعتی با شارژر ۶۵ – ۹۰ واتی
  • دارای ۲ پورت ۳.۱، دو پورت تاندربولت Type-C، HDMI 1.4، اسلات کارت حافظه و سیم کارت.