تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » لپ تاب
کد خبر : 256544
جمعه - 10 فروردین 1397 - 12:50

لپ‌تاپ گیمینگ Zephyrus GX501 ایسوس، همراه با یک پردازنده و کارت گرافیک تمام عیار مشاهده شد

سایت رسمی ایسوس امروز به اشتباه و به صورت تصادفی ویژگی‌ها و قابلیت‌‌های لپ‌تاپ گیمینگی با عنوان Zephyrus GX501 را منتشر کرد که گمان می‌رود در طی روزهای آینده به صورت رسمی از سوی این کمپانی معرفی شود

لپ‌تاپ گیمینگ Zephyrus GX501 ایسوس، همراه با یک پردازنده و کارت گرافیک تمام عیار مشاهده شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،سایت رسمی ایسوس امروز به اشتباه و به صورت تصادفی ویژگی‌ها و قابلیت‌‌های لپ‌تاپ گیمینگی با عنوان Zephyrus GX501 را منتشر کرد که گمان می‌رود در طی روزهای آینده به صورت رسمی از سوی این کمپانی معرفی شود.

اگرچه در حال حاضر دسترسی به این مطلب امکان پذیر نیست اما منابع خبری مختلف در خبرهای گوناگونی به معرفی اطلاعات مربوط به این لپ‌تاپ پرداخته‌اند. براساس این اطلاعات لپ‌تاپ Zephyrus GX501 دارای پردازنده جدید و قدرتمند Core i7-8750H و کارت گرافیک GTX 1080 است. پردازنده Core i7-8750H که از سری محصولات Coffee Lake-H کمپانی اینتل است دارای شش هسته پردازشی است و با پشتیبانی از قابلیت SMT می‌تواند ۱۲ رشته پردازشی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. سرعت پایه ۲.۲ گیگاهرتزی و سرعت Turbo در حدود ۴.۱ گیگاهرتز از دیگر ویژگی‌های این پردازنده است.

Zephyrus-GX501-2.jpeg - 35.39 kB

همچنین انتظار می‌رود که صفحه نمایش ۱۵ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی همراه با نرخ به‌روز رسانی ۱۴۴ هرتز از دیگر ویژگی‌‌های مهم این لپ‌تاپ باشد. با توجه به استفاده از طراحی Max-Q کمپانی انویدیا در مراحل ساخت این لپ‌تاپ شاهد حضور یک بدنه باریک و جمع و جور در آن هستیم. تصاویر منتشر شده از این محصول ایسوس به خوبی این موضوع را تایید می‌کند. در بخش دیگری از این اطلاعات قیمت لپ‌تاپ Zephyrus GX501 در حدود ۲۹۶۹ یورو عنوان شده است.