به گزارش پایگاه خبری ربیع،ایسر به تازگی اعلام کرده است که در حال آماده سازی نسل جدیدی از لپ‌تاپ‌ های گیمینگ خود در سری Predator Helios 500 است که از پردازنده‌های قدرتمند و شش هسته‌ای جدید اینتل بهره می‌برند.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی این کمپانی، لپ‌تاپ های جدید Predator Helios 500 دارای یک نمایشگر ۱۷.۳ اینچی هستند و کاربران بنا به نیازهای خود می‌توانند آن را به یکی از پردازنده‌های نسل جدید اینتل در سری Coffee Lake مجهز نمایند. برای دو نسخه مختلف از این لپ‌تاپ که در آینده نزدیک در دسترس قرار می‌گیرند امکان انتخاب بین یکی از دو پردازنده شش هسته‌ای Core i9-8950HK یا Core i7-8750H ممکن است. پردازنده Core i9-8950HK دارای سرعت پایه ۲.۹ گیگاهرتز و سرعت Boost در حدود ۴.۸ گیگاهرتز است اما این مقادیر برای پردازنده Core i7-8750H به ۲.۲ و ۴.۱ گیگاهرتز کاهش پیدا می‌کند.

Predator-Helios-500-2.jpg - 76.72 kB

از دیگر مشخصات این لپ‌تاپ می‌توان به صفحه نمایش با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی IPS و با نرخ به‌روز رسانی ۱۴۴ هرتز اشاره کرد. نسل جدید از لپ‌تاپ های ایسر در سری Predator Helios 500 همچنین از فناوری G-Sync کمپانی انویدیا بهره می‌برند و کارت گرافیک قدرتمند GeForce GTX 1070 مسئولیت پشتیبانی از این فناوری را برعهده دارد.

۱۶ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 و با فرکانس کاری ۲۱۳۳ مگاهرتز، ۲۵۶ گیگابایت حافظه پرسرعت SSD با رابط M.2، سه پورت USB 3.0، دو درگاه USB Type-C با پشتیبانی از ارتباط Thunderbolt، یک خروجی HDMI، یک DisplayPort و دو خروجی صوت از دیگر ویژگی‌های مهم و قابل توجه این لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید ایسر است.

ایسر اعلام کرده است که قیمت نسخه همراه با پردازنده Core i9-8950HK از این لپ‌تاپ در زمان عرضه در حدود ۳۵۰۰ دلار خواهد بود. قیمت نسخه با قدرت کمتر که از پردازنده Core i7-8750H بهره می‌برد نیز در حدود ۲۶۳۰ دلار اعلام شده است.