به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس به نقل از یونایتد پرس لوکِیشن فیلم‌های «بَچِلِرِت» و «وِست ورلد» در جریان آتش‌سوزی چند روز اخیر در منطقه آگورا هیلز کالیفرنیا سوخت و به طور کامل ازبین رفت.

لوکیشن خیابانی که برای صحنه‌های مربوط به موضوعات قرن نوزدهمی ساخته شده بود و در بسیاری از فیلم‌های هالیوودی و سریال‌های تلویزیونی از آن استفاده می‌شد نیز در میان شعله‌های آتش سوخت.

مرکز مناطق تفریحی ملی کوه‌های سانتا مونیکا در توئیتر نوشت: «متاسفیم که این خبر را با شما به اشتراک می‌گذاریم که آتش‌سوزی وولسی قسمت لوکِیشن شهرک وسترن پارامونت در منطقه آگورا را سوزانده است. ما هیچ‌گونه جزئیات یا عکسی از این مورد نداریم، اما اطلاع یافته‌ایم که سازه‌های این قسمت کاملا از بین رفته است. متاسفانه این بخش در مرکز فعال آتش‌سوزی واقع شده و ما به آنجا دسترسی نداریم.»

شبکه سی‌بی‌اس بعد از این توئیت عکس زیر را از این محل به اشتراک گذاشت.

در این لوکیشن فیلم‌هایی نظیر «وست ورلد» «دکتر کین» «زن پزشک» «تک‌تیرانداز آمریکایی» «گرفتار انتخاب» «خانه‌ای روی برکه» «روانکاو» «علف» «قرعه‌کشی سریع» «نوربیت» «خطای عشق» و «ماجراهای تام سایر» ساخته شده است.

چارلی شین در روز جمعه در توئیتی نوشته بود: نگران پدر و مادرم هستم که در مسیر این آتش‌سوزی زندگی می‌کنند و از آنها هم بی‌خبرم و نمی‌توانم با آنها ارتباط بگیرم.»

«راین ویلسون» «کورتنی کارداشیان» «کیم کارداشیان» و «لِیدی گاگا» از جمله هالیوودی‌های گرفتار در آتش‌سوزی بودند که از منطقه تخلیه شدند.

«لئوناردو دی‌کاپریو» «ویل اسمیت» «جِیدا پینکِت» «اورلاندو بلوم» «ایگی آزالیا» «باربارا استرِیساند» «میلی سایرِس» «لیام هِمسوورس» «ریحانا» «چارلیز ترون» «بری لارسن» «درِک» «اسکات دیسیک» «ترَویس برکر» «جسیکا سیمپسون» و «بریتنی اسپیرز» از جمله هالیوودی‌هایی هستند که خانه‌شان در منطقه آتش‌سوزی واقع شده است.

انتهای پیام/