اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » شهرداری اصفهان
کد خبر : 619880
سه شنبه - 2 بهمن 1397 - 18:06
نوروزی:

لزوم راه اندازی پایگاهی برای هم‌اندیشی شهرداران استان اصفهان

شهردار اصفهان گفت: شهرداران استان باید بتوانند پروژه‌های مشترک شهرها که با هم تلاقی دارد مانند قطار حومه ای، برخی بزرگراه‌ها و حلقه حفاظتی را با یگدیگر پیگیری کنند.

لزوم راه اندازی پایگاهی برای هم‌اندیشی شهرداران استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز -دوشنبه ۲ بهمن- در آیین گردهمایی شهرداران استان اصفهان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم اظهار کرد: امید است این جلسه بنیان یک حرکت صحیح را در شهرداری‌های استان اصفهان برقرار کند، زیرا متاسفانه در گذشته برای مدتها سازمان همیاری شهرداری‌ها از مسیر خود دور شده بود که همین موضوع نارضایتی شهرداران را به دنبال داشت به طوری که همه به طور مستقیم و غیرمستقیم نارضایتی خود را بیان کرده بودند.

وی ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه پروژه‌های نیمه تمام سازمان همیاری شهرداریها با مدیریت جدید با جدیت پیگیری می‌شود، بنابراین با توجه به شرایط به وجود آمده، امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

شهردار اصفهان گفت: مشکلات شهرداران استان مشترک است و قطعا این مشکلات بدون هماهنگی در استان و برگزاری جلسات مشترک و نبودن انسجام و اتحاد، قابل حل نخواهد بود، بنابراین باید پیوند بسیار خوبی بین نمایندگان استان داشته باشیم و این مهم شدنی نیست مگر اینکه همه شهرداران در عرصه حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: شهرداران باید بتوانند پروژه‌های مشترک شهرها که با هم تلاقی دارد مانند قطار حومه ای، برخی بزرگراه‌ها، حلقه حفاظتی را با یگدیگر پیگیری کنند، بنابراین نهادی جدید در استان پایه‌ریزی شد تا انسجام بین شهرداران به وجود بیاید؛ البته باید در سازمان همیاری‌ها پایگاهی برای جلسات هم‌اندیشی شهرداران ایجاد شود و اگر این سازمان در جایگاه اصلی خود قرار گیرد، مسائل حل خواهد شد.