استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 715475
جمعه - 27 اردیبهشت 1398 - 16:28

لزوم برخورد با مقصرین حادثه فوت دانش‌آموز اسفراینی

امام‌جمعه اسفراین گفت: حادثه فوت دانش‌آموز اسفراینی حادثه دل‌خراشی بود و کسانی که در این حادثه سهل‌انگاری کرده‌اند باید پاسخگو باشند و اگر قصوری صورت گرفته باید با آن برخورد جدی به عمل آید.

لزوم برخورد با مقصرین حادثه فوت دانش‌آموز اسفراینی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از اسفراین ، حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین که با حضور نمازگزاران در میعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوی الهی با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد کریم اهل‌بیت (ع) در نیمه ماه مبارک رمضان گفت: امام حسن مجتبی (ع) مظهر سخاوت، جود و بخشندگی است.

وی گفت: در تقویم جمهوری اسلامی ایران سالروز ولادت این امام همام بنام هفته اکرام، ایتام و اطعام نیازمندان نام‌گذاری شده که سنت به سار زیبایی است که بایستی این سنت حسنه استمرار یابد.

امام‌جمعه اسفراین در ادامه با تبریک ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز روابط عمومی و ارتباطات گفت: روابط عمومی هنر خدمت به مردم و هنر برقراری تعامل و ارتباط مؤثر و دو سویه‌ای است که بهره‌مندی شایسته از آن، بهبود و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مردم و افزایش مشارکت عمومی و نشاط و امید در جامعه را به همراه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مقاومت جمهوری اسلامی و ولایتمداری مردم ما در مقابل تحریم‌های ۴۰ ساله استکبار جهانی قابل‌تحسین است چراکه مردم به دلیل اعتقادات راسخ و قوی که دارند توانستند در مقابل این تحریم‌های ظالمانه محکم و استوار بایستند و آنها را مجبور به عقب‌نشینی کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین از برخورد جدی قوه قضائیه با افسارگسیختگی بازار کالا قدردانی کرد و افزود: صدور مجوزها در کشورمان بدون حساب‌وکتاب بوده و این امر باعث شده تا زیرساخت‌ها و چیدمان بازار ایران غلط و غیر اسلامی شود.

امام‌جمعه اسفراین با تسلیت حادثه دل‌خراش دانش‌آموز اسفراینی در سرویس‌دهی مدارس گفت: بی‌توجهی بعضی‌ها در انجام وظایف باعث سرافکندگی دیگران می‌شود این حادثه هم مصیبتی بزرگ برای خانواده دانش‌آموز بود و هم شکستی بزرگ روحی و روانی برای هم‌کلاسی‌ها این دانش‌آموز بوده و کسانی که در این حادثه سهل‌انگاری کرده‌اند باید پاسخگو باشند و اگر قصوری صورت گرفته باید با آن برخورد جدی به عمل آید.

وی از شورای تأمین شهرستان اسفراین خواست که باکسانی که تاراج اموال عمومی و تخریب منابع ملی را دارند برخورد جدی کنند و با سردمداران پدیده معدن سرب اسفراین بخصوص کسانی که مسئول هستند در نظام و دستی در این تاراج داشته‌اند باید قاطع برخورد شود.

انتهای پیام/