استانها » البرز
کد خبر : 557678
چهارشنبه - 14 آذر 1397 - 16:03
فرمانده انتظامی نظرآباد خبر داد

کشف احشام سرقتی در نظرآباد/دستگیری ۲ سارق سابقه‌دار

فرمانده انتطامی شهرستان نظرآباد از کشف ۱۲۰ رأس احشام سرقتی خبر داد و گفت: در رابطه با این پرونده دو سارق سابقه‌دار شناسایی و دستگیر شدند.

کشف احشام سرقتی در نظرآباد/دستگیری ۲ سارق سابقه‌دار

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از نظرآباد، علی سلیمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: گروهی با انجام ضرب و شتم نگهبانان دامداری‌ها در روستای نجم‌آباد اقدام به سرقت احشام این منطقه می‌کردند که بررسی پرونده یادشده در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در پی انجام عملیات مأموران آگاهی و حضور در محل سرقت محرز شد حمله به نگهبانان در ساعات تاریکی اتفاق می‌افتاده است.
فرمانده انتظامی نظرآباد با بیان اینکه دو نفر از سارقین پیش از این سابقه سرقت از اماکن خصوصی را داشته‌اند، یادآور شد: مأموران با بررسی تصاویر ثبت شده و زیر نظرگرفتن تحرکات سارقین پس از چند روز افراد را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
سلیمانی از توقیف خودروی پژو ۴۰۵ در این پرونده خبر داد و تصریح کرد: طبق بازجویی‌های انجام شده سارقین به سرقت ۱۲۰ رأس دام اعتراف کرده‌اند.
وی ادامه داد: از دامداران خواهشمندیم در مراکز نگهداری از دام خود نکات ایمنی را رعایت کرده و نصب دوربین مدار بسته را در دستور کار خود قرار دهند.
انتهای پیام/و