به گزارش پایگاه خبری ربیع،این محصول، یک قفل هوشمند برای درب خانه می‌باشد که امکان اتصال به تلفن همراه را دارا است و می توان از هر نقطه ‌ای آن را باز و یا بسته کرد. Nest x Yale یک قفل صیقلی و براق است که صفحه‌ کلید لمسی آن کاملاً شبیه گوشی‌ های هوشمند است. این قفل با باتری کار می ‌کند و وقتی باتری آن تمام شد و شما خارج از منزل بودید می ‌توانید از باتری دیگری استفاده کنید و وارد خانه شوید.

این قفل هوشمند که با مشارکت شرکت Nest و Yale ساخته شده است، اکنون با گوگل اسیستنت نیز هماهنگ می شود. بنابراین می توانید با استفاده از صدای خود برای قفل کردن و باز کردن درب قفل شده خود استفاده کنید. دستیار گوگل نیز می تواند وضعیت قفل را بررسی کند و حتی از راه دور نیز درب را قفل کند.

این امر می تواند زمانی مفید باشد که از خانه خارج شده اید، اما فراموش کرده اید که درب منزل را قفل کنید. اکنون با استفاده از گوگل هوم مینی حتی در محل کار می توانید به این دستگاه فرمان داده تا درب را قفل کند.

شرکت نست و گوگل هر دو تائید کرده اند که پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل در گوشی های هوشمند و همچنین گوگل هوم امکان پذیر خواهد بود. همچنین می توانید این ویژگی را تبدیل به یک ویژگی روتین روزمره کنید. برای مثال هنگامی که می خواهید درب را به صورت اتوماتیک قفل کنید، می توانید اسم رمزی به نام شب بخیر گوگل بگذارید و برای ان این وظیفه را تعریف کنید که با گفتن این جمله درب ها به صورت خودکار قفل شوند.

قفل Nest x Yale به عنوان یک قفل هوشمند در ماه ژانویه توسط Yale ساخته شد و با نرم افزار Nest هماهنگ شد. شرکت یل یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده قفل هوشمند است که تجربه زیادی در ساخت قفل های متناسب با خانه و حفظ امنیت دارد. محصولات نست نیز در زمینه  ساخت ترموستات و شناسایی به بازار عرضه می شوند.

 قفل هوشمند مشترک این دو برند در واقع یک قفل بدون کلید است که از یک صفحه کلید استفاده می کند تا اجازه ورود افراد به داخل منزل را صادر کند. این امر زمانی مفید است که شما می توانید برای هر فردی که می خواهید وارد منزلتان شود یک کد تعریف کرده و ورود شخص را تنظیم کنید. برای مثال اگر کارگر نظافت یا خشکشویی در بازه ای که در تعطیلات به سر می برید، به خانه شما بیایند، می توانید از این کد برای ورود انها استفاده کنید.