تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 523708
چهارشنبه - 23 آبان 1397 - 13:38

قفل فولکس واگن را با صدای خود باز کنید

سیری، دستیار صوتی شخصی اپل اکنون می تواند به شما اجازه دهد تا فولکس واگن خود را با یک فرمان صوتی قفل کرده و مجددا آن را با صدای خود باز کنید.

قفل فولکس واگن را با صدای خود باز کنید

به گزارش پایگاه خبری ربیع،سیری، دستیار صوتی شخصی اپل اکنون می تواند به شما اجازه دهد تا فولکس واگن خود را با یک فرمان صوتی قفل کرده و مجددا آن را با صدای خود باز کنید.

باز کردن قفل فولکس واگن با دستیار صوتی سیری

این خودروساز توانسته است دستیار صوتی اپل را با اپلیکیشن Car-Net فولکس واگن ادغام کند. این اپلیکیشن روی ios به کاربر اجازه می دهد تا قفل فولکس واگن خود را باز کرده و محدوده سوخت و هزینه شارژ و حتی فعال کردن آلارم را نیز به کمک صدای خود انجام دهد.

هزینه اشتراک داخل برنامه

در این حالت، قفل کردن خودرو به سادگی گفتن این کلمه است: »Hey siri, lock my car« . همچنین برای شروع و توقف دوره شارژ خودروی الکتریکی فولکس واگن، پارک کردن آن، تنظیم هوای گرم یا سرد داخل خودرو و خنک کردن آن می توانید از این دستیار استفاده کنید. البته اپلیکیشن Car-Net فولکس واگن برای همه صاحبان این خودرو رایگان نیست. به همین دلیل آنها باید یک هزینه اشتراک گذاری به صورت ماهانه باید پرداخت کنند. اگر فردی می خواهد که تمام این ویژگی ها را با هم داشته باشد می تواند قسمت Additional features را فعال کند و حتی می تواند به تشخیص خطای خودرو از راه دور نیز دسترسی داشته باشد.

عبدالله شنتی، مدیر جهانی ارتباطات برند فولکس واگن در این باره گفت: «ادغام با سیری کمک می کند تا راننده ها حواسشان به جاده بوده و دست به فرمان برای کنترل خودرو باشند». دیگر فرمان ها را تنها با کمک صدای خود می توانند انجام دهد.قفل فولکس واگن را با صدای خود باز کنید

روش های نوآورانه این شرکت

 این شرکت به طور مداوم به روش های نوآورانه ای برای راحتی بیشتری صاحبان خودروهای خود رو می آورد و هر روز مزیتی جدید رو می کند. فولکس واگن، یک شرکت خودروسازی آلمانی است، که مهم‌ ترین برند متعلق به گروه فولکس ‌واگن است. این گروه هم ‌اکنون بزرگ ترین شرکت خودروسازی جهان محسوب می ‌شود.

این شرکت پیش از این نیز با انویدیا و اوبر در مسیر تکنولوژی خودروهای خودران همکار شد. طی این همکاری، شرکت انویدیا قرار است در کنار شرکت فناوری اوبر و فوکس واگن، به عنوان تولیدکننده تراشه های گرافیکی پلتفرم هوش مصنوعی صنعت خودروی خودران با این دو غول حمل و نقل همکاری کند. استراتژی فولکس واگن برای اتومبیل های هوشمند، چیزی فراتر از ایجاد یک سیستم عامل برای آنها است. این خودروساز می‌خواهد خدمات اینترنت یکپارچه را نیز برای خودرو ها اعمال کند.