استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 613527
چهارشنبه - 26 دی 1397 - 22:16
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی مطرح کرد

قربانی شدن جبهه خاکستری جامعه برابر حملات رسانه‌ای دشمن / رفع مشکلات با پشتیبانی رسانه‌ها

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به قربانی شدن جبهه خاکستری جامعه مقابل حملات رسانه ای دشمنان گفت: با پشتیبانی رسانه ای جریان انقلابی می توان مشکلات را رفع کرد.

قربانی شدن جبهه خاکستری جامعه برابر حملات رسانه‌ای دشمن / رفع مشکلات با پشتیبانی رسانه‌ها

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از فعالین فضای مجازی و رسانه‌ای خراسان شمالی با اشاره به اهمیت رسانه به‌عنوان طعامی برای فکر و روح انسان اظهار کرد: جامعه نیازمند تغذیه فکری و فرهنگی است که رسانه به‌عنوان طعامی برای این موارد تعبیر می‌شود.

وی به آیاتی از قرآن اشاره کرد و گفت: در جامعه امروز همگان به فکر بهداشت و سلامت جسم خود هستند اما بهداشت روح و فکر را از یاد برده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی پیامبر گرامی اسلام را مؤسس نخستین رسانه و غدیر را ازجمله موارد استفاده رسانه‌ای پیامبر عنوان کرد و افزود: امر پیامبر مبنی بر رساندن پیام غدیر توسط حاضران به غاییان خود نوعی اقدام رسانه‌ای است که می‌توان نام برد.

وی اقدام حضرت زینب در بازگو کردن رسالت عاشورا را ازجمله دیگر مصادیق اهمیت رسانه در تاریخ اسلام توصیف و تصریح کرد: این موارد نشان می‌دهد که برای جلوگیری از دفن شدن وقایع در تاریخ باید کارها را رسانه‌ای کرد.

امام‌جمعه بجنورد همچنین در ادامه تأکید کرد: باید ابراهیم گونه وجدان‌های خفته را بیدار کرد زیرا دشمنان استکباری همچون ابرهه درصدد تاختن به ام القرای اسلام، یعنی نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی با تأکید بر بیدار کردن افراد جامعه از خواب غفلت گفت: جبهه میانی و خاکستری در کشور مقابل بسیاری از حملات فکری و رسانه‌ای دشمنان در حال قربانی شدن هستند و باید از این اتفاق جلوگیری کرد.

رئیس شورای فرهنگ خراسان شمالی همچنین در انتهای سخنان خود به اهمیت جذب نیرو برای جبهه انقلاب پرداخت و تأکید کرد: بنده در استان تک‌صدا هستم و در بسیاری از امور می‌توان با پشتیبانی رسانه‌ای کارها را پیش برد و مشکلات را رفع کرد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه حاضران به بیان نقطه نظرات خود در خصوص فضای رسانه‌ای و مجازی استان پرداختند.

انتهای پیام/