سینما، تئاتر و تلویزیون » هنر
کد خبر : 593653
دوشنبه - 10 دی 1397 - 11:19

قدردانی دبیر جشنواره تئاتر دانشگاهی از یک اتفاق

دبیر بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی طی نامه‌ای از حسن توجه و حمایت دبیر جشنواره تئاتر فجر نسبت به آثار تئاتر دانشگاهی قدردانی کرد.

قدردانی دبیر جشنواره تئاتر دانشگاهی از یک اتفاق

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  ایسنا به نقل از روابط عمومی بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی، حسین عبداللهی دبیر بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی نظر به به حضور چشمگیر و امید بخش تولیدات تئاتر دانشگاهی در بخش‌های مختلف این دوره از جشنواره تئاتر فجر طی نامه‌ای از توجه و حمایت دبیر جشنواره تئاتر فجر نسبت به آثار تئاتر دانشگاهی قدردانی کرد.

در متن این نامه آمده است:

«جناب آقای نادر برهانی مرند / دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

با سلام و احترام . در ایامی که کام ما دانشجویان از حادثه دلخراش و نامیمونِ درگذشتنِ دوستانمان در دانشگاه آزاد (واحد علوم و تحقیقات) بسی تلخ و دل‌مان داغدار است خبر توفیق آثار تئاتر دانشگاهی در مرحله بازبینی و حضورشان در بخش‌های مختلف جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اندکی از آلام و دردهایمان می‌کاهد.

لذا از آنجا که این مهم حاصل معرفت، تدبیر و درایت حضرت‌عالی‌ست در انتخاب و انتصاب هیات بازبین که از دانش آموختگان، درد آشنایان و سرآمدان تئاتر دانشگاهی هستند، بر خویش لازم می‌دانیم، از طرف دبیرخانه تئاتر دانشگاهی مراتب تقدیر و قدردانی خود را از جناب‌عالی و آن هیات محترم اعلام داریم.

بی شک حضور و دیده شدن دانشجویان خلاق و پویای تئاتر دانشگاهی به پشتوانه‌ی دانش و پژوهش‌های روزآمد و کارآمدشان می‌تواند نوید بخش آینده‌ای بهتر و درخشان‌تر برای تئاتر این مرز و بوم باشد.

از خداوند منان توفیق و سربلندی شما را در برگزاری هر چه شایسته‌تر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر مسئلت داریم و در این راه با تمام توان همراه و حامی شما خواهیم بود. هشتم دی‌ماه ۱۳۹۷ / حسین عبدالهی – دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران»

انتهای پیام /