تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 427421
چهارشنبه - 21 شهریور 1397 - 11:24

قابلیت AR Emoji به زودی برای گلکسی نوت ۸ عرضه می‌شود

بر اساس گزارش های منتشر شده، سامسونگ تصمیم گرفته است تا قابلیت My Emoji که AR Emoji هم نامیده می‌شود را برای پرچمدار قدیمی خود یعنی گلکسی نوت ۸ عرضه کند.

قابلیت AR Emoji به زودی برای گلکسی نوت ۸ عرضه می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع،بر اساس گزارش های منتشر شده، سامسونگ تصمیم گرفته است تا قابلیت My Emoji که AR Emoji هم نامیده می‌شود را برای پرچمدار قدیمی خود یعنی گلکسی نوت ۸ عرضه کند.

قابلیت AR Emoji برای اولین بار همراه با پرچمدار اس ۹ توسط سامسونگ معرفی شد؛ به گفته کاربران سایت Reddit برنامه ساخت ایموجی My Emoji Maker هم اکنون برای برخی از دستگاه‌های گلکسی نوت۸ در فروشگاه Galaxy Apps برای دانلود در دسترس است، اما این برنامه فعلا فقط قابل دانلود است و عملکردی ندارد و اجرا نمی‌شود.

یکی دیگر از کاربران سایت Reddit که نسخه مجهز به تراشه اگزینوس نوت ۸ را در اختیار دارد، ادعا می کند که بعد از انجام بروزرسانی برنامه دوربین خود به نسخه ۷۶.۷۶ در ماه آگوست، قابلیت AR Emoji فعال شده و به خوبی کار می‌کند. فعلا این قابلیت برای اکثر کاربران قابل استفاده نیست، اما کاربرانی که از نسخه‌های اگزینوس استفاده می‌کنند و برنامه دوربین خود را بروزرسانی کرده‌اند، می‌توانند به راحتی از قابلیت AR Emoji بر روی گوشی خود استفاده کنند.

قابلیت AR Emoji مانند Animoji اپل عمل می‌کند و این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا با استفاده از دوربین جلو چهره خود را تبدیل به شخصیت ها کارتونی و ایموجی‌های متحرک تبدیل کنند؛ البته این قابلیت در سامسونگ از شخصیت های کارتونی معروف دیزنی هم بهره می‌برد. با توجه به این که AR Emoji از سخت افزار خاصی برای ساخت این شکلک ها استفاده نمی‌کند، دقت کمتری نسبت به قابلیت Animoji اپل دارد.

اگر سامسونگ این قابلیت را برای تمام گوشی های نوت ۸ عرضه کند، این به معنی امکان عرضه قابلیت AR Emoji برای سایر گوشی های قدیمی و جدید سامسونگ است.