تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 404569
چهارشنبه - 7 شهریور 1397 - 14:55

قابلیت درخواست برای تیک تأیید به اینستاگرام اضافه می‌شود

دقیقا معلوم نیست اینستاگرام چگونه تیک آبی کنار نام بعضی پروفایل‌ها را به آن‌ها داده است. این تیک که به نشانه مورد تأیید بودن و اصل بودن پروفایل است پیش از این به هرکسی داده نمی‌شد.

قابلیت درخواست برای تیک تأیید به اینستاگرام اضافه می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع،دقیقا معلوم نیست اینستاگرام چگونه تیک آبی کنار نام بعضی پروفایل‌ها را به آن‌ها داده است. این تیک که به نشانه مورد تأیید بودن و اصل بودن پروفایل است پیش از این به هرکسی داده نمی‌شد.

اینستاگرام قابلیتی دارد که در کنار نام بعضی پروفایل‌ها یک تیک آبی را نمایش می‌دهد. پروفایل‌هایی که این تیک را دارند معمولاً متعلق به سلبریتی‌ها یا کمپانی‌ها هستند. این تیک نشان دهنده مورد تأیید بودن پروفایل است. بسیاری از مواقع وقتی به دنبال پروفایل یک شخص مشهور هستیم تعدادی پروفایل تقلبی را که توسط افراد سودجو درست شده‌اند را نیز مشاهده می‌کنیم. اینستاگرام برای جلوگیری از سردرگمی کاربران این قابلیت را قرار داده است. تا پیش از این معلوم نبود این تیک‌ها چگونه و بر چه اساس به این پروفایل‌ها داده می‌شود. اگر شما یک فعالیت را با پروفایل اینستاگرام خود انجام می‌دهید و مشتری یا طرفداری دارید ممکن است به خاطر نداشتن این تیک تعدادی مشتری یا طرفدار را از دست بدهید. اما اینستاگرام راه حلی برای این مشکل ایجاد کرده و اعلام کرده است که قابلیت درخواست برای تأیید پروفایل را به اینستاگرام اضافه خواهد کرد.

با این قابلیت ضمانتی وجود ندارد که شما حتما تأیید خواهید شد و این مسئله نیز هنوز کمی جای سؤال باقی می‌گذارد. ولی اگر هویت شما مشخص باشد، مدارک لازم را ارائه کنید و دلیل موجهی برای دریافت تیک تأیید داشته باشید احتمالاً بتوانید این تأییدیه را دریافت کنید.

این قابلیت در کنار تعدادی قابلیت دیگر معرفی شد. قابلیت‌های جدید در کل بر روی امنیت و جلوگیری از کلاهبرداری متمرکز بودند. برای جلوگیری از گسترش پروفایل‌های قلابی و کلاهبردار، اینستاگرام یک قابلیت دیگر را نیز معرفی کرده است. با این قابلیت کاربران قادر خواهند بود تا اطلاعات بیش‌تری را در مورد پروفایل مورد نظر به دست آورند. برای مثال می‌توانید زمان ایجاد پروفایل یا کشور مرجع پروفایل را مشاهده کنید. با این قابلیت می‌توانید ببینید کدام پروفایل دیرتر ایجاد شده یا مال کشور مورد نظر نیست و در تشخیص پروفایل‌های قلابی راحت‌تر عمل کنید. همچنین این آپدیت قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای را گسترش داده و از اپلیکیشن‌های دیگر نیز می‌توان در احراز هویت دو مرحله‌ای استفاده کرد.