تولیدی » شهرستان های اصفهان » فلاورجان » گفتگو
کد خبر : 218321
چهارشنبه - 11 بهمن 1396 - 08:33

فلاورجان میزبان شهدای طلبه و روحانی شهرستان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فلاورجان گفت: همزمان با اولین روزاز دهه فجر یادواره ۲۱ شهید طلبه وروحانی شهرستان فلاورجان بعد از نماز مغرب وعشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب مسئول قرارگاه عمارکشور ومداحی مداحان اهل بیت در مسجد جامع شهر کلیشاد وسودرجان برگزار می شود. […]

فلاورجان میزبان شهدای طلبه و روحانی شهرستان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فلاورجان گفت: همزمان با اولین روزاز دهه فجر یادواره ۲۱ شهید طلبه وروحانی شهرستان فلاورجان بعد از نماز مغرب وعشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب مسئول قرارگاه عمارکشور ومداحی مداحان اهل بیت در مسجد جامع شهر کلیشاد وسودرجان برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسیان گرامیداشت یاد وخاطر شهدا وبه طبع آن تداوم راه واهداف شهدا در جامعه را مهمترین هدف برگزاری یادواره شهدا در جامعه بیان کرد وافزود: نوشته عالم از خون شهید ثواب واجر والایی دارد چرا که شهدا بواسطه نوشته ها وگفتار علما در سایه تبلیغ آنها به این مقام شهادت نائل آمده اند و از فرش به عرش رسید ند.

وی تبیین مقام شهید وشهادت بعد از سالهای گذشته ازدفاع مقدس را از دیگر اهداف برگزاری یادواره شهدا عنوان کرد وگفت: شهادت نوعی معامله با حضرت حق است شهادت به مثابه کتابی است که اگر کسی می خواهد باید خود را هم تراز آن کند تا بتواند مفهوم آن را هرچه بیشتر وبهتر دریابد و به این مقام نائل شود.

به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فلاورجان دشمن درصدد هست که روحیه جهادی، انقلابی وفرهنگ شهادت را از جامعه ما بگیرد چرا که اگر روحیه جهادی ، انقلابی وفرهنگ شهادت بر جامعه حاکم باشد نه ظلمی برآن جامعه چیره می شود ونه زیر بار ظلم می روند.

به گفته رئیسیان در حاشیه این مراسم ، نمایشگاه شهدای طلاب شهرستان در قالب آثار فرهنگی در معرض دید عموم قرار می گیرد.
وی همچنین از تهیه نشریه ای با عنوان شهدا در یک نگاه خبرداد و : وصیت نامه شهدای طلاب شهرستان به همراه عکس آنها در قالب نشریه ای چاپ وتوزیع می شود.

انتهای پیام/فکاری