استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 868579
چهارشنبه - 8 آبان 1398 - 18:39

فعالیت ۱۰ مرکز مشاوره روان‌شناختی آموزش‌وپرورش در خراسان شمالی

رئیس مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی دانش آموزان خراسان شمالی گفت: تعداد ۱۰ مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی آموزش‌وپرورش در سطح استان با بهره‌گیری از ۴۰ همکار متخصص و آموزش‌دیده در حال ارائه خدمات مشاوره‌ای و روان‌شناختی به گروه‌های هدف هستند.

فعالیت ۱۰ مرکز مشاوره روان‌شناختی آموزش‌وپرورش در خراسان شمالی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی، مهدی جلالی اظهار کرد: هدف از برگزاری نشست‌های تخصصی ویژه نیروهای شاغل در مراکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی استان را آموزش و توانمندسازی نیروهای تخصصی هسته‌ها و مراکز مشاوره بر اساس نیازهای آموزشی همکاران است.

وی گفت: این برنامه تخصصی به‌صورت مستمر تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت و علاوه بر آن برنامه‌های تخصصی دیگری در سه محور پژوهش، آموزش و درمان در دست اقدام و اجرا است.

رئیس مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی دانش آموزان خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به‌سلامت روانی و اجتماعی دانش آموزان گفت: در تلاش هستیم با حفظ و ارتقای سلامت روان دانش آموزان، از مخاطرات و آسیب‌های احتمالی پیشگیری کنیم.

جلالی در پایان خاطرنشان کرد: تعداد ۱۰ مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی آموزش‌وپرورش در سطح استان با بهره‌گیری از ۴۰ همکار متخصص و آموزش‌دیده در حال ارائه خدمات مشاوره‌ای و روان‌شناختی به گروه‌های هدف هستند.

انتهای پیام/