استانها » تولیدی » خبر پوششی » سمیرا قادری ندیب » همدان
کد خبر : 867500
سه شنبه - 7 آبان 1398 - 10:32

فعالیت پژوهشکده «دین و سلامت» در همدان

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا گفت: این مجموعه با همکاری گروه معارف و اعضای هیئت علمی فعال در حوزه سلامت برای نخستین‌بار و اولین مجموعه در سطح کشور اقدام به راه‌اندازی پژوهشکده میان رشته‌ای «دین و سلامت» کرده است.

فعالیت پژوهشکده «دین و سلامت» در همدان

به گزارش پایگاه خبری ربیع،  زهرا اصغری، معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا، دوشنبه ۶ آبان‌ماه، در نشست خبری بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته، در این دور از جشنواره از فعالین قرآنی استان تقدر خواهد شد.
معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: در مرحله نهایی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت که از ۷ الی ۱۰ آبان ماه برگزار می‌شود از پیشکسوتان قرآنی استان و فعالین قرآنی مدارس و حوزه‌های علمیه کشور و استان دعوت به حضور در مراسم شده است.
وی افزود: مرحله نهایی این دور از جشنواره روز سه شنبه ۷ آبان‌ماه آغاز می‌شود که هر شب با یک برنامه اختتامیه و قدردانی از ۱۲۰ فرد برگزیده اجرا خواهد شد، در روزهای این ایام نیز کارگاه‌ها و نشست‌های قرآنی برگزار خواهد شد.
اصغری اضافه کرد: این مجموعه با همکاری گروه معارف و اعضای هیئت علمی فعال در حوزه سلامت برای نخستین بار و اولین مجموعه در سطح کشور اقدام به راه اندازی پژوهشکده میان رشته‌ای «دین و سلامت» کرده است.
وی ابراز کرد: این پژوهشکده در رشته‌های مختلف فعال بوده و با همکاری اساتید پژوهش‌هایی در حوزه سلامت و معنویت انجام داده است که امید است چندین پایان نامه‌های پژوهشی نیز در همین راستا گردآوری شود.