اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » تولیدی » نمایشگاه
کد خبر : 791328
چهارشنبه - 16 مرداد 1398 - 12:12

فعالان بازاریابی، تبلیغات و کسب و کار میهمان نمایشگاه اصفهان می‌شوند

همزمان با برپایی نخستین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار، فعالان این عرصه و مدیران ارشد شرکت‌های بخش خصوصی و دولتی، میهمان اصفهان می‌شوند.

فعالان بازاریابی، تبلیغات و کسب و کار میهمان نمایشگاه اصفهان می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، همزمان با برپایی نخستین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار، فعالان این عرصه و مدیران ارشد شرکت‌های بخش خصوصی و دولتی، میهمان اصفهان می‌شوند.

به گزارش اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه که از شانزدهم تا نوزدهم مردادماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد، زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا شرکت‌های مشاوره کاریابی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مرتبط با حوزه مدیریت کسب و کار، شرکت‌های کانو آگهی و تبلیغات، انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط، شرکت‌های فعال در حوزه بازاریابی دیجیتال و شرکت‌های فعال در حوزه مدیریت برند، توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.

این نمایشگاه در حدود ۷۰۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی و با حضور ۹۲ شرکت از استان‌های اصفهان، تهران و قزوین برگزار خواهد شد و در کنار آن، برگزاری ۹ سمینار آموزشی، ۲۵ کارگاه آموزشی و ۲۵ جلسه مشاوره و انتقال تجربه، شرایطی را فراهم می‌آورد تا مدیران ارشد شرکت‌ها و فعالان اقتصادی در کسب و کارهای مختلف، توانایی‌ها و پتانسیل‌های خود را برای ثروت‌آفرینی بیشتر ارتقا دهند.

در کنار این نمایشگاه، سالنی به ارائه توانمندی‌های حوزه رسانه برای توسعه و رونق کسب و کارها اختصاص یافته است که رسانه‌های استانی و کشوری در آن حضور دارند و به ارائه پتانسیل‌های خود می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به برگزاری این نمایشگاه، گفت: نخستین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار اصفهان، رویدادی چهار روزه است که با هدف ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی برای موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی برگزار می‌شود.

علی یارمحمدیان با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه، برقراری ارتباط بین ارائه‌کنندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات، موجب انتقال دانش فنی نوین و مؤثر می‌شود، افزود: امروزه فقدان فعالیت‌های رقابتی مانع از رشد و توسعه دانش و مهارت‌های بازاریابی در سازمان‌های کشور شده و مدیران بخش‌های مختلف شاهد اتفاقاتی هستند که به سرعت قواعد بازی آنها در بازار هدف را تغییر داده و دگرگون می‌سازد.

وی تاکید کرد: بدون‌شک راه موفقیت و ورود به عرصه‌های جهانی وابسته به رشد و توسعه توان تبلیغات و دانش بازاریابی است؛ تعامل در صنعت تبلیغات و بازاریابی جهان، زبان حرفه‌ای و تخصصی می‌خواهد و نیاز به وجود شرکت‌های قدرتمند تبلیغاتی، اطلاع مدیران صنایع از روش‌های مختلف بازاریابی و تبلیغات به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در پایان تصریح کرد: کاهش هر چه بیشتر عوارض منفی تبلیغات بازرگانی و افزایش کارکردهای مثبت و توسعه آن، آشنایی با تکنیک‌های بازاریابی و پیشبرد فروش، ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی و تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی، برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات، آشنایی با آخرین تحولات بازارهای بین‌الملل و شرایط رقبا و انتقال دانش فنی نوین و کارآمد در راستای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

علی میرجمالی، مدیر مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان و مجری برگزاری این نمایشگاه نیز گفت: این نمایشگاه با رویکرد بهبود فضای کسب و کار برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن ایجاد یک بستر برای هم‌افزایی بین مجموعه‌های مختلفی است که می‌توانند به توسعه و بهبود کسب و کارها کمک کنند.

بر اساس این گزارش، علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند طی ساعات ۱۰ تا ۱۸ روزهای ۱۶ تا ۱۹ مردادماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.