تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 356426
پنجشنبه - 28 تیر 1397 - 12:53

فروش ۱۰۰ میلیون گوشی در هفت ماه؛ شاهکار جدید هواوی

امروز مدیر عامل «هواوی» (Huawei) اعلام کرد این سازنده چینی موفق شده در طول ۷ ماه سپری شده از سال میلادی جاری ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند و حتی از پیش‌بینی ها پیشی بگیرد.

فروش ۱۰۰ میلیون گوشی در هفت ماه؛ شاهکار جدید هواوی

به گزارش پایگاه خبری ربیع،امروز مدیر عامل «هواوی» (Huawei) اعلام کرد این سازنده چینی موفق شده در طول ۷ ماه سپری شده از سال میلادی جاری ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند و حتی از پیش‌بینی ها پیشی بگیرد.

مدیر عامل هواوی در خلال مراسم معرفی گوشی Nova 3  با ارائه برخی آمار نشان داد این سازنده چینی به یک نقطه عطف تازه دست یافته است و برند Huawei هر ساله رشد می‌کند. این برند چینی توانسته ظرف هفت سال اخیر فروش خود را ۵۱ برابر افزایش دهد که خیره کننده است.

این سازنده چینی که برای سال میلادی جاری فروش ۲۰۰ میلیون گوشی موبایل را هدف گرفته، خبر از فروش شش میلیونی دو گوشی  P20 and P20 Pro  داده است. همچنین هواوی انتظار دارد طی چند ماه باقی مانده Mate 20 بتواند فروش این کمپانی را بیش از پیش افزایش دهد.

حالا هواوی برای پنج سال آینده یک هدف بلند پروازانِ را دنبال می‌کند و آن راه یافتن Honor به لیست به برند برتر موبایل در دنیا است. در صورتی که این هدف محقق شود، جایگاه هواوی در بازار گوشی‌های موبایل تقویت خواهد شد و ممکن است بتواند جایگاه برتر سامسونگ در بازار را به چالش بکشد.