اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » پیشخوان » تولیدی » زهرا نصیری
کد خبر : 1034848
سه شنبه - 5 دی 1402 - 20:39
مدیرعامل شرکت توزیع برق  اصفهان در نشست کارشناسان ارزیاب عنوان کرد:

فروش انرژی دراصفهان تا آبان ماه  ۴میلیون ۸۰۰هزار کیلو وات ساعت بوده است// روزانه ۲۰میلیون کیلو وات ساعت فروش انرژی دربرق شهرستان اصفهان انجام میشود

حضور کارشناسان ارزیاب در شرکت توزیع برق اصفهان فرصت مغتنمی است تا  اطلاعات و دانش خود را افزایش دهیم.

فروش انرژی دراصفهان تا آبان ماه  ۴میلیون ۸۰۰هزار کیلو وات ساعت بوده است// روزانه ۲۰میلیون کیلو وات ساعت فروش انرژی دربرق شهرستان اصفهان انجام میشود

به گزارش خبرنگار ربیع، مدیر عامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در نشستی که با حضور کارشناسان ارزیاب از شرکت توانیر و مسئولان توزیع برق سراسر کشور در اصفهان برگزار شد ضمن تسلیت شهادت سردار رشید اسلام سید رضی موسوی توسط رژیم صهیونیستی گفت:اقدامات فداکارانه و مجاهدانه سرداران و سربازان گمنام برای دفاع از این سرزمین ما را متعهدتر می کند که برای خدمت رسانی به مردم تلاش بیشتری کنیم .

مهرداد دادخواه ،با اشاره به اینکه ما در برابر دشمنان خبیث هوشیار هستیم و نمی گذاریم که آنان به اهداف شوم خود برسند گفت:امیدواریم که در نزد خداوند متعال بهترین اعمال را به ثبت برسانیم .

وی افزود:خوشبختانه خدمات شرکت برق در زیرساختی ترین تجهیزات و صنایع کشور وجود دارد و تا خدمت به مردم در دورافتاده ترین روستا این خدمات بدون هیچ وقفه ای ادامه دارد .

حضور ارزیابان در شرکت توزیع برق نقاط قوت و قابل بهبود در شرکت را مشخص می کند

وی با اشاره به حضور ارزیابان در شرکت توزیع برق اصفهان گفت:حضور کارشناسان ارزیاب در توزیع برق اصفهان فرصت مغتنمی است که ما در این زمینه اطلاعات و دانش خود را افزایش دهیم و قطعا در پایان این طرح برتوانمندی نیروها افزوده خواهد شد.

دادخواه ادامه داد:ارزیابی از شرکت ها  فرصت مناسبی است تا نقاط قوت و قابل بهبود در شرکت ها مشخص شود ،همچنین از حضور نخبگان کشور در شرکت توزیع برق بخوبی می توان بهره برداری کرد.

وی افزود: شرکت توزیع برق اصفهان دارای یک محدوده ۱۵هزار کیلومترمربعی است که از سال ۱۳۷۵از برق منطقه ای اصفهان منفک شد. از این میان حدود ۱۴هزار کیلومتر اراضی شرق و یک هزار کیلومتر مربع هم محدوده شهر اصفهان که به ۲میلیون  ۳۰۰هزار نفر خدمت رسانی می کند .

وی تاکید کرد:دراین میان ۴شهرستان که تحت نظر  شرکت توزیع برق اصفهان بود ازاین شرکت مستقل شد و ۳۸۴روستا،۲۰دهستان و ۱۴شهر مدیریت آن انجام میشود.

نقشه استراتژی شرکت توزیع برق اصفهان از۱۰ سال قبل در این شرکت تدوین شده است

دادخواه، با اشاره به اینکه مشترکین توزیع برق اصفهان یک میلیون ۲۹۰هزارمشترک است گفت: تعداد افراد رسمی این شرکت ۴۷۲نفر است.

دادخواه افزود:نقشه استراتژی شرکت از سال ۱۳۹۳ طرح آن با شعار «افتخارما»آماده شد و ارائه خدمات الکترونیک به صورت صد درصد،به صفر رساندن نقص عضو،کاهش تلفات ۵درصد ،کاهش خاموشی ها به ۳۰دقیقه،اجرای ۹۰درصدی طرح ها ،کاهش ۵۰درصد رشد بار و وصول مطالبات به صورت صد در صد از اهداف سند استراتژی شرکت توزیع برق بوده که طبق آن عمل شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان بیان داشت:  ظرفیت ترانسفورماتورهای شبکه ۱۴هزار پست زمینی و هوایی، ۱۵هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط،۹هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۶هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط در قالب ۶۴پست ۶۳کیلو ولت ،تعداد ۴۰۰ فیدر ۲۰کیلو ولت است.

وی تصریح کرد: نقاط اتوماسیون ۱۰۸۱نقطه اتوماسیون است که شامل ۶۲۱کلید اتوماسیون هوایی و ۶۴۱اتوماسیون زمینی است و تعداد چراغ های روشنایی معابر ۲۵۵هزار دستگاه چراغ روشنایی است.

روزانه ۲۰میلیون کیلو وات ساعت فروش انرژی دربرق شهرستان اصفهان انجام میشود

دادخواه اضافه کرد:از میان۱۲۹۰هزار مشترک۱۱۸۴هزار نفرمشترکین خانگی هستند و حدود ۲۰۰هزار نفر مشترک تجاری ،مصارف کشاورزی ۱۲هزار نفر و ۹هزار نفر مشترک صنعتی است.

وی ادامه داد:در اصفهان که شامل  ۹منطقه اجرایی و ۴شهرستان است، روزانه ۲۰میلیون کیلو وات ساعت فروش انرژی است.

دادخواه افزود:فروش انرژی دراصفهان تا آبان ماه  ۴میلیون ۸۰۰هزار کیلو وات ساعت بودکه ۳۴درصد فروش ما در بخش خانگی و ۲۶درصد در بخش صنعتی است که عمده فروش ما دراین دو بخش است .

مدیرعامل توزیع برق اصفهان،گفت:درصد تلفات شبکه تا پایان سال ۱۴۰۱حدود۶درصد بوده که این عدد در سال ۱۳۹۱ عدد ۹.۷ درصد بوده  است .

سایدی شرکت توزیع برق اصفهان به ۹۵دقیقه رسیده است

این مقام مسئول تاکید کرد:سایدی شرکت توزیع برق اصفهان از سال ۱۳۹۳حدود ۸۴۳ دقیقه بوده است که اکنون به ۹۵دقیقه در سال ۱۴۰۱رسیده است .

دادخواه درباره وضعیت نیروی انسانی در شرکت توزیع برق اصفهان گزارش داد:تعداد۴۵۳نفر نیروی رسمی در شرکت توزیع فعالیت دارند ما شرکتی هستیم که طی ۵تا ۱۰سال آینده بسیاری از همکاران با سابقه بالا باز نشسته خواهند شد.

وی تصریح کرد:۷۰درصد نیروهای شرکت توزیع برق دارای تحصیلات بالا ،۸۵ درصد دارای قرار داد دائم و ۱۴درصد دارای قرار داد مدت معین هستند.

وی با اشاره به اینکه  شرکت توزیع برق دربین دیگر شرکت ها رتبه پنجم را به لحاظ طول شبکه دارا ست افزود: این شرکت به لحاظ کاهش تلفات دارای رتبه سوم در کشور است.

شهرستان اصفهان رتبه دهم مشترکین را در کشور داراست

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان با اشاره به اینکه تعداد پرسنل شرکت توزیع برق اصفهان به نسبت مشترکین در حداقل قرار دارد افزود:شهرستان اصفهان رتبه دهم مشترکین را داراست که شامل استان های خراسان،اذربایجان غربی،البرز،مازندران،مشهد،تهران،اصفهان  است شرکت توزیع برق اصفهان جزو ۱۵شرکت با کمترین پرسنل است.

وی با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق اصفهان به لحاظ تلفات انرژی در رتبه سوم قرار دارد افزود:درسال های قبل اقدامات موثری دراین شرکت انجام شده است که کسب موفقیت های بیشماری را برای این شرکت رقم زده است.

پارک فناوری های نوین در اصفهان گامی برای انجام طرح های نوین در حوزه برق است

وی با اشاره به راه اندازی مرکز سمیع و بصیر و نقش آن در ارایه خدمات غیر حضوری گفت:پارک فناوری های نوین در اصفهان گامی برای انجام طرح های نوین  در حوزه برق است.

وی تاکید کرد:ثبت تجارب مدیریت بار  از دیگر برنامه های انجام شده در توزیع برق اصفهان است که در قالب کارگاه،مقاله و پیشنهاد این برنامه عملیاتی شد.برای مدیریت بار در تابستان گذشته در قالب ۶کارگروه فعالیت داشتیم که توانستیم این تجارب را در بخش های مختلف به کارگیری نمایم.

زهرا نصیری