استانها » البرز
کد خبر : 877807
شنبه - 18 آبان 1398 - 16:34

فروشندگان سابقه‌دار موادمخدر در البرز دستگیر شدند/کشف ۵۹ کیلوگرم مرفین

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز از دستگیری فروشندگان سابقه‌دار موادمخدر در البرز خبر داد و گفت: ۵۹ کیلوگرم مرفین از مخفیگاه متهمان کشف شد.

فروشندگان سابقه‌دار موادمخدر در البرز دستگیر شدند/کشف ۵۹ کیلوگرم مرفین

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، علی عسکری، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا و پلیس مبارزه با موادمخدر البرز مشخص شد دو نفر از فروشندگان سابقه‌دار موادمخدر با تشکیل یک باند اقدام به فروش و توزیع گسترده هروئین در سطح استان البرز می‌کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در منطقه کیانمهر شدند و بلافاصله به‌همراه اکیپی از مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا به محل موردنظر اعزام و با هماهنگی مقام قضائی وارد منزل آن‌ها شده و متوجه شدند یکی از متهمان در حال امحای موادمخدر است که بلافاصله نامبرده دستگیر و به پلیس مبارزه با موادمخدر البرز منتقل شد.

عسگری بیان کرد: متهمان پس از اطلاع از دستگیری همدستشان قصد متواری‌شدن از البرز را داشتند که با هوشیاری مأموران هر دو نفر در محورهای خروجی استان شناسایی و دستگیر شدند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۹ کیلوگرم مرفین و یک کیلو و ۵۸۰ گرم هروئین کشف و پس از تکمیل پرونده به‌همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/س