استانها » البرز
کد خبر : 623518
شنبه - 6 بهمن 1397 - 20:52
استاندار البرز:

فرودگاه پیام توانایی فرود هواپیمای سنگین وزن را دارد/ بازخوانی سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۰۷

استاندار البرز گفت: سیستم ناوبری هوایی و هواپیمایی فرودگاه پیام کامل است و توانایی این را دارد که هواپیمای سنگین وزن در آن فرود آید.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، عزیزاله شهبازی ظهر امروز در حاشیه بازدید از فرودگاه پیام که با هدف بررسی علت سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ برگزار شد، اظهار داشت: طی یک طرح دو فوریتی اقدامات اورژانسی برای بررسی این حادثه در دستور کار قرار گرفته است.
وی با اشاره به انجام بازدید از فرودگاه  فتح، گفت: تمام سعی خود را بکار گرفته‌ایم تا مردم استان البرز یک فرودگاه آبرومند با رعایت الزامات ایمنی، کیفیت مناسب همراه با زیرساخت‌های محکم داشته باشند.
استاندار البرز تصریح کرد: سیستم ناوبری و هواپیمایی فرودگاه پیام کامل است، همچنین شرایط ترانزیت مجموعه نیز در حد استاندارد می‌باشد.
شهبازی با بیان اینکه باید با توجه به صرف هزینه‌ها و مطالبات مردمی فعالیت‌های این فرودگاه تحقق یابد، گفت: این فرودگاه توانایی این را دارد که هواپیمای سنگین وزن در آن فرود آید.
وی در ادامه در رابطه با علت حادثه سقوط اخیر هواپیما بیان کرد: دستگاه‌های ذیربط حادثه فوق در حال بازخوانی اتفاق هستند و دلیل اصلی حادثه به سمع و نظر مردم خواهد رسید.
استاندار البرز در پایان خاطرنشان کرد: دولت با توجه به اقدامات عمده انجام شده در این فرودگاه خواهان ادامه و استمرار فعالیت‌های این مجموعه هستند.
انتهای پیام/و