استانها » تولیدی » خبر پوششی » گلستان » نادر کرمی
کد خبر : 549997
شنبه - 10 آذر 1397 - 11:34

فرهنگ سازی مدیریت مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی در حاشیه اجلاسیه بزرگ نماز  استان گلستان

خوشبختانه با توجه به انبوه جمعیت حاضر در این اجلاسیه و تنوع اقشارمختلف شرکت کنندگان، توانستیم از این فضا برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی استفاده نما ییم که با استقبال خوبی همراه بود.

فرهنگ سازی مدیریت مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی در حاشیه اجلاسیه بزرگ نماز  استان گلستان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سید جلال ابوالقاسمی دراین خصوص گفت: درحاشیه برگزاری چهارمین اجلاسیه نماز استان گلستان که در هفته وحدت با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه دراستان، دکتر هاشمی استاندار گلستان، مهندس رحیمی مدیرعامل گاز گلستان و تنی چند از مسئولین استان و شهرستان در آق قلا برگزار شد فرصتی خوبی فراهم  شد تا در طول برگزاری این مراسم با شکوه فرهنگ سازی مطلوبی نیز داشته باشیم.

وی افزود: خوشبختانه با توجه به انبوه جمعیت حاضر در این اجلاسیه و تنوع اقشارمختلف شرکت کنندگان، توانستیم از این فضا برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی استفاده نما ییم که با استقبال خوبی همراه بود.

ابوالقاسمی تصریح کرد: درحاشیه این مراسم بنر های تبلیغاتی به همراه کتابچه و بروشورهای حاوی پیام های مرتبط با رعایت نکات ایمنی درحین مصرف و راهکارها و روش های صرفه جویی در مصرف گازطبیعی بین شرکت کنندگان در اجلاسیه توزیع گردید.

رئیس روابط عمومی گاز گلستان با بیان اینکه برنامه فرهنگ سازی مدیریت مصرف از کانال های دیگر نیز تا پایان سال توسط این شرکت انجام می شود ادامه داد: امیدواریم مردم عزیز استان با مطالعه این کتابچه ها و بروشورهای توزیع شده به نحو مطلوبی از مطالب مندرج درآن بهره مند شده و آن را به کار بگیرند تا ضمن صرفه جویی در مصرف گاز از وقوع حوادث احتمالی نیز جلوگیری گردد.