خبر پوششی » شهرستان های اصفهان » نطنز
کد خبر : 221025
یکشنبه - 15 بهمن 1396 - 10:19

فرماندار نطنز: معوقات مجتمع فولاد نطنز پرداخت می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، یوسف حسنی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در فرمانداری نطنز اظهار کرد: دهه مبارک فجر یک دهه ارزشمند و ماندگار در تاریخ ایران محسوب می‌شود چراکه نور و روشنایی جای تاریکی و ظلمات را گرفت و مردم ایران از چنگال طاغوت رهایی یافتند و خودشان سکان‌دار کشور شدند. وی به هوشیاری همه‌جانبه مردم به فتنه‌های دشمن اشاره و […]

فرماندار نطنز: معوقات مجتمع فولاد نطنز پرداخت می‌شود
به گزارش پایگاه خبری ربیع، یوسف حسنی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در فرمانداری نطنز اظهار کرد: دهه مبارک فجر یک دهه ارزشمند و ماندگار در تاریخ ایران محسوب می‌شود چراکه نور و روشنایی جای تاریکی و ظلمات را گرفت و مردم ایران از چنگال طاغوت رهایی یافتند و خودشان سکان‌دار کشور شدند.

وی به هوشیاری همه‌جانبه مردم به فتنه‌های دشمن اشاره و افزود: دشمن قسم‌خورده نظام همواره در صدد ضربه زدن بوده و هیچ‌گاه ساکت نخواهد نشست ولی می‌توان با بصیرت کامل نقشه‌های دشمن را شناسایی و آنها را خنثی کرد و تبلور حضور مردم و دشمن شکنی آنها در روز ۲۲ بهمن متجلی خواهد شد.

فرماندار شهرستان نطنز از تشکیل کمیته‌های ۱۸گانه دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: با هماهنگی فرمانداری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مسؤولان کمیته‌ها حدود ۴۰۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان در طول دهه فجر برگزار خواهد شد که امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

وی در خصوص افتتاح پروژه‌ها در دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: در دهه مبارک فجر مجموعاً ۲۸ پروژه عمرانی در سطح شهرستان از جمله توسعه دستگاه‌های کارخانجات صنفی، طرح‌های بیمارستانی، افتتاح مدارس، مرمت بافت‌های تاریخی  قصبه، ایستگاه دیجیتال هواشناسی نطنز، با حضور مسؤولان استانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسنی با بیان این که در این هفته ۸ طرح مخابراتی فیبر نوری، واگذاری اینترنت پرسرعت و آنتن بی.تی.اس و ۴.جی افتتاح خواهد شد، بیان داشت: مراسم کلنگ‌زنی دبیرستان امام خمینی(ره) که از طریق نماینده شهرستان نطنز پیگیری شده است و ایستگاه آتش‌نشانی شهر خالدآباد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پروژه هتل هفت طبقه قصر جهان در حال تکمیل است و در اسفند با حضور مسؤولان کشوری افتتاح خواهد شد و این هتل می‌تواند نقش ارزشمندی در توسعه گردشگری شهرستان را داشته باشد و همین زمینه اشتغال مستمر ۵۰ نفر را فراهم می‌کند.

فرماندار شهرستان نطنز در خصوص مشکلات مجتمع فولاد نطنز اذعان داشت: بارها کمیسیون کارگری شهرستان نطنز با موضوع حل مشکلات مجتمع فولاد در نطنز تشکیل شده، طی چند روز گذشته نیز با حضور مدیر مجتمع جلسه‌ای تشکیل شده و هم اکنون هم روزانه برای پیگیری مشکلات از طریق ادارات متبوع پیگیری لازم انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: هم اکنون ۴ ماه حقوق سال ۹۵ و سه ماه حقوق سال ۹۶ این مجتمع معوق شده که با قول مساعد مدیر مجتمع مقرر شد در بهمن و اسفند ماه معوقات کارگران، حقوق و عیدی پرداخت شود تا معوقات این مجتمع به حداقل ممکن برسد؛ معادن پلمب شده در طرق رود به صورت دائم تعطیل خواهند بود و فقط مقداری که از قبلاً استخراج شده را می‌توانند با پیگیری و مجوز به بیرون از معدن حمل کنند.

انتهای پیام/۲۰۷/فارس/