به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، عزیزاله شهبازی استاندار البرز در جلسه کارگروه رونق تولید استان البرز گفت: بهبود شرایط اقتصادی بدون شک نیازمند رونق تولید و ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی است و ما سالی توام و همراه “رصد و پایش تولید” در استان خواهیم داشت.

استاندار البرز با اشاره به اینکه در سال گذشته نیز به اهمیت تولید و کمک به شرایط اقتصادی کشور اذعان داشته ایم، اضافه کرد: اعطای دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در راستای رونق تولید در سال ۹۷ در استان البرز انجام شد که در این رابطه موفق به کسب رتبه برتر نیز شده ایم.

مقام عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه البرز، استان مولد و تولید محور کشور است  و براساس همین پتانسیل استان می توانیم خدمات خوبی ارائه دهیم، اظهار کرد: برای سرعت بخشیدن به ارائه خدمات مسؤولان دولتی و مردم باید در کنار هم تلاش مضاعف کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: البرز در حوزه اقتصادی جایگاه ویژه‌ای دارد و در تولید، ارائه خدمات و توجه به جوانان و استارتاپ ها حرف زیادی برای گفتن دارد.

شهبازی یادآور شد: مدیریت استان در راستای تقویت و رونق تولید در چهار حوزه برنامه ریزی کرده  که شامل حوزه گردشگری، خدمات، صنعت و کشاورزی است و تلاش ما در جهت احیای این ظرفیت ها خواهد بود.

 فرمانداران ظرفیت های استان را برای رونق تولید مطالعه کنند

استاندار البرز در بخش دیگری از بیانات خود گفت: از فرمانداران می خواهم برای رونق تولید، مطالعه کنند و بعد از احصای ظرفیت های منطقه ای و هدف گذاری در راستای شعار امسال، برای عملی شدن اهداف برنامه ریزی کنند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه به طور متوسط هر ده روز یکبار میزبان یکی از مقامات ملی و عالی کشور بوده ایم، ادامه داد: حضور مسؤولان کشوری در این استان بیانگر اهمیت و ظرفیت های نهفته آن است و از طرفی می توان از مسئولان ارشد کشوری درخواست و مطالبات مردم را به راحتی پیگیری کنیم.

شهبازی در ادامه یادآور شد: به عنوان استاندار مجری سیاستهای عمومی دولت هستم و از مدیران استان میخواهم با همین روحیه همدلی و جهادی مثل ید واحده عمل کنند و از بخشی نگری بپرهیزند.

این مقام مسؤول در پایان ضمن اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری خطاب به فرمانداران گفت: فرمانداران علاوه بر انجام اقدامات لازم برای رونق تولید برای انتخابات مجلس نیز تمهیدات لازم را بیندیشند.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/