فرصت‌های سرمایه گذاری شهر سده لنجان بررسی شد

: با حضور مدیر کل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها استانداری فرصت‌های سرمایه گذاری پیش روی شهرداری در شهر سده لنجان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

فرصت‌های سرمایه گذاری شهر سده لنجان بررسی شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در این بازدید مهندس ناظم الرعایا شهردار، مهندس ادیبی نائب رئیس شورا، دکتر ذاکری مدیر کل دفترامور شهری و شوراها استانداری، دکتر کوشش تبار مدیر کل اقتصادی و خدمات مالی شهرداریها و دهیاریهای کشور حضور داشتند.

دکتر ذاکری مدیر کل دفترامور شهری و روستایی استانداری و هیئت همراه در این بازدید از میزان پیشرفت پروژه‌های گردشگری و سرمایه گذاری وتوسعه محور شهر سده لنجان بازدید کردند و مشکلات احتمالی پیش روی آنها را مورد بررسی قرار دادند.

دکتر ذاکری با اشاره به اینکه سیاست استانداری نظارت دقیق و فراهم سازی بسترهای قانونی، همراهی و همکاری بیشتر شوراها و شهرداری‌هاست گفت: مجموعه همکاران در اداره تلاش می‌کنند ضمن ارائه مشاوره‌های قانونی به کارشناسان در شهرداری‌ها، ساز و کارهای مناسبی جهت بهبود سطح خدمات شهری نیز ارائه می‌کنند.

مهندس محسن کوشش تبار مدیر کل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، شهر سده لنجان را شهر علم و الفت عنوان کرده و افزود: پتانسیل بالای شهر سده لنجان در بخش سرمایه گذاری، کار در این حوزه را حساس و سخت نموده و همتی بیش را می‌طلبد.

مهندس ناظم الرعایا شهردارسده لنجان از مهمترین مشکلات پیش روی سرمایه گذاری و سرمایه گذار به پروسه دست و پاگیر کاغذبازی اشاره کرده و افزود: باید بستر را بیش از پیش برای سرمایه گذاران تسهیل نماییم تا شاهد فرار سرمایه گذار از شهر و استانمان نباشیم.

وی شهر سده لنجان را مستعد سرمایه گذاری بیشتراز وضع موجود اعلام کرده و تاکید کرد: شهرسده لنجان دارای پتانسیل بالایی برای اجرای پروژه‌های مشترک باسرمایه گذاران می‌باشد و باید در راستای تسهیل این امورات با همیاری و همکاری و همفکری یکدیگر، برای آبادانی و رشد و توسعه شهر سده لنجان بکوشیم.