استانها » تولیدی » خبر پوششی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 907880
یکشنبه - 1 دی 1398 - 16:10

فراخوان سومین دوره طراحی نقاشی دیواری و المان‌های شهری “شهرنگار” در سطح ملی

فراخوان سومین دوره طراحی نقاشی دیواری و المان‌های شهری “شهرنگار” در سطح ملی به همت سازمان زیباسازی شهرداری قم آغاز شد.

فراخوان سومین دوره طراحی نقاشی دیواری و المان‌های شهری “شهرنگار” در سطح ملی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم ضمن اعلام آغاز فراخوان سومین دوره طراحی نقاشی دبواری و المان‌های شهری شهرنگار گفت: بر اساس سیاست‌های پیش روی سازمان، در حال حرکت به سمتی هستیم که پروژه‌های زیباسازی ماندگاری بیشتری داشته باشند و با کیفیت مناسبتری نیز عرضه شوند.
محمد موسوی‌منش افزود: شهر قم از المان‌های ماندگار کم‌بهره است و مطالبه شهروندان و مدیران شهری نیز مؤکد این موضوع است تا در سطح میادین و فضاهای عمومی شهر شاهد اکران و نمایش آثار بیشتری باشیم و ضرورت دارد نگاه ماندگار بودن و پایداری این آثار نیز مورد توجه قرار گرفته به نحوی که به جزئی از هویت آن مکان مبدل شوند.
وی با بیان اینکه تلاش شده در شهرنگار۳، فعالیت‌ها از تکامل و تعالی برخوردار باشد، افزود: با توجه به تجارب ده سال گذشته در زیباسازی محیط شهری به مناسبت استقبال از بهار، فرآیند جذب آثار و طرح‌ها در قالب “شهرنگار” شکل گرفت و فراخوان این جشنواره منتشر شد.
موسوی‌منش در ادامه با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت و هنر اساتید فن گفت: در این راستا از اساتید و داورهای مجرب همچون آقایان سهند حسامیان، سید مجتبی موسوی، علی سلطانی، رضا خانه‌زاد یزدی، اردشیر میرمنگره ، هادی گلمحمدی دعوت بعمل آمد تا جهت پیشبرد اهداف فراخوان راهگشا باشند.
وی افزود: سازمان زیباسازی شهرداری قم، با برخورداری از دانش فنی لازم و تجربه بسیار موفق در دوره‌های قبلی آمادگی کامل دارد تا سومین فراخوان خود را با عنوان “شهرنگار۳” با رویکردی جدید و هنری در حوزه المان‌ها و نقاشی‌های شهری آغاز نماید و بخش بسیار مهمی از فراخوان که همان هدایت، راهبری، برنامه‌ریزی و برنامه‌دهی فرآیند می‌باشد را برعهده گیرد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم ابراز امیدواری کرد مانند گذشته، با حمایت تمامی هنرمندان و معماران، به خصوص تمامی دانشگاه‌ها و گروه‌های تخصصی شهر قم و استفاده از ظرفیت‌های موجود در سطح استانی و کشوری بتوانیم سومین فراخوان شهرنگار۳ را در بهمن و اسفند ماه ۱۳۹۸ با شکوه‌تر از گذشته برگزار نماییم.
موسوی‌منش اظهار داشت: از کلیه طراحان، هنرمندان و متخصصان فضای سه بعدی و حجم دعوت به عمل می‌آید، پیشنهادات خود را همراه با CD و DVD حداکثر تا تاریخ ۱۵ دی ماه ۹۸ به دبیرخانه سازمان ارسال نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال‌های ارتباطی سازمان زیباسازی مراجعه فرمایید.